Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zašto je Vegeta okus koji se pamti? - utjecaj marke na stav potrošača (CROSBI ID 348079)

Ocjenski rad | diplomski rad

Javor, Marina Zašto je Vegeta okus koji se pamti? - utjecaj marke na stav potrošača / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2008

Podaci o odgovornosti

Javor, Marina

Grbac, Bruno

hrvatski

Zašto je Vegeta okus koji se pamti? - utjecaj marke na stav potrošača

Odnosom povjerenja između potrošača i proizvođača, potrošač bez razmišljanja kupuje određenu marku. Potrošači se mijenjaju pri svakoj kupnji. Odabir marke ovisi o tome koje emocije su zapamćene u trenutku odluke. Pri odluci potrošač različito percipira marke. Osobnost marke se definira kao skupina ljudskih karakteristika marke. Percepcija je proces odabira, organizacije i interpretacije informacija. Zamjenom jedva zamjetnih razlika želi se ispraviti ili poboljšati proizvod. Marka se bori za pozornost, pozitivnu percepciju, stvaranje preferencija, utjecaj na kupnju i odabir. Kvaliteta se ocjenjuje na temelju informacija poput boje, veličine, okusa, arome ili cijene. Potrošači nastoje poboljšati, promijeniti ili proširiti sliku o sebi, reagiraju na oglašavanje, proizvode, pakiranje, stavovima i društvenom situacijom te je percepcija jedinstvena. Osobnost marke utječe na osobnost potrošača. Vegeta je jedinstvena, originalna i privlačna. Važnost potvrđuju brojna priznanja. Uočena je razlika razmišljanja žena i muškarca. Vegeta odražava način života potrošača, osobnosti i društvene vrijednosti. Postala je sinonim za začine. Cijenu opravdavaju koristi proizvoda. Bitno je znati što se markom želi postići. Nikad se neće u potpunosti zadovoljiti ukusi svih potrošača.

marka; stav potrošača; Vegeta

nije evidentirano

engleski

Vegeta - Brand influence on consumer attitude

nije evidentirano

brand; consumer attitude; Vegeta

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

22.01.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija