Zašto je Vegeta okus koji se pamti? - utjecaj marke na stav potrošača (CROSBI ID 348079)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Javor, Marina
Grbac, Bruno
hrvatski
Zašto je Vegeta okus koji se pamti? - utjecaj marke na stav potrošača
Odnosom povjerenja između potrošača i proizvođača, potrošač bez razmišljanja kupuje određenu marku. Potrošači se mijenjaju pri svakoj kupnji. Odabir marke ovisi o tome koje emocije su zapamćene u trenutku odluke. Pri odluci potrošač različito percipira marke. Osobnost marke se definira kao skupina ljudskih karakteristika marke. Percepcija je proces odabira, organizacije i interpretacije informacija. Zamjenom jedva zamjetnih razlika želi se ispraviti ili poboljšati proizvod. Marka se bori za pozornost, pozitivnu percepciju, stvaranje preferencija, utjecaj na kupnju i odabir. Kvaliteta se ocjenjuje na temelju informacija poput boje, veličine, okusa, arome ili cijene. Potrošači nastoje poboljšati, promijeniti ili proširiti sliku o sebi, reagiraju na oglašavanje, proizvode, pakiranje, stavovima i društvenom situacijom te je percepcija jedinstvena. Osobnost marke utječe na osobnost potrošača. Vegeta je jedinstvena, originalna i privlačna. Važnost potvrđuju brojna priznanja. Uočena je razlika razmišljanja žena i muškarca. Vegeta odražava način života potrošača, osobnosti i društvene vrijednosti. Postala je sinonim za začine. Cijenu opravdavaju koristi proizvoda. Bitno je znati što se markom želi postići. Nikad se neće u potpunosti zadovoljiti ukusi svih potrošača.
marka; stav potrošača; Vegeta
nije evidentirano
engleski
Vegeta - Brand influence on consumer attitude
nije evidentirano
brand; consumer attitude; Vegeta
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
22.01.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka