Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 318954

Utjecaj oglašavanja na potrošače


Fišić, Sanda
Utjecaj oglašavanja na potrošače 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Utjecaj oglašavanja na potrošače
(Promotion impact on customers)

Autori
Fišić, Sanda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
09.10.

Godina
2007

Stranica
75

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Oglašavanje; mediji; tržišno komuniciranje
(Promotion; media; market communication)

Sažetak
Oglašavanje i mediji osnova su tržišnog komuniciranja. Problematika rada određena je upravo u tim okvirima, a odnosi se na povezivanje proizvoda ili usluge s potrošačem. Svrha teme bila je upoznati pojmove vezane uz oglašavanje, ulogu i primjenu oglašavanja te utjecaj oglašavanja na potrošače, a potom, zaći u problematiku ponašanja kupaca, procesa odlučivanja, motivacije i preferencije, analizu stavova i mišljenja o oglašavanju. Ciljevi rada svedeni su na razumijevanje pojma, nastanka i oblika oglašavanja ; istraživanje uloge oglašavanja u okvirima pravnih normi ; upoznavanje glavnih koraka u razvoju oglašivačke kampanje ; spoznavanje čimbenika koji utječu na ponašanje potrošača ; analizu procesa donošenja odluka u kupovini i istraživanje utjecaja oglašivačkih poruka i medija na potrošače. Ciljevi su dosegnuti teoretskim i praktičnim istraživanjem u obliku ankete. Anketa je pokazala koliko je teorijsko znanje o oglašavanju, stvaranju promidžbene poruke i ponašanju potrošača primijenjeno u praksi. Naši potrošači priznaju da koriste oglase prilikom kupovine, vrlo su oprezni kupci, dok našim oglašivačima nedostaje dovoljno uvjerljivosti i inovativnosti u osmišljavanju promidžbenih poruka. Rad je zaključen dokazanom hipotezom, kako promocijska aktivnost oglašavanja, preko oglašivačkih medija, utječe na ponašanje potrošača, u smislu prihvaćanja, kupnje i korištenja promoviranog proizvoda, čime se automatski povećava i njegova prodaja i podiže profit oglašivača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka