Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj oglašavanja na potrošače (CROSBI ID 348077)

Ocjenski rad | diplomski rad

Fišić, Sanda Utjecaj oglašavanja na potrošače / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2007

Podaci o odgovornosti

Fišić, Sanda

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Utjecaj oglašavanja na potrošače

Oglašavanje i mediji osnova su tržišnog komuniciranja. Problematika rada određena je upravo u tim okvirima, a odnosi se na povezivanje proizvoda ili usluge s potrošačem. Svrha teme bila je upoznati pojmove vezane uz oglašavanje, ulogu i primjenu oglašavanja te utjecaj oglašavanja na potrošače, a potom, zaći u problematiku ponašanja kupaca, procesa odlučivanja, motivacije i preferencije, analizu stavova i mišljenja o oglašavanju. Ciljevi rada svedeni su na razumijevanje pojma, nastanka i oblika oglašavanja ; istraživanje uloge oglašavanja u okvirima pravnih normi ; upoznavanje glavnih koraka u razvoju oglašivačke kampanje ; spoznavanje čimbenika koji utječu na ponašanje potrošača ; analizu procesa donošenja odluka u kupovini i istraživanje utjecaja oglašivačkih poruka i medija na potrošače. Ciljevi su dosegnuti teoretskim i praktičnim istraživanjem u obliku ankete. Anketa je pokazala koliko je teorijsko znanje o oglašavanju, stvaranju promidžbene poruke i ponašanju potrošača primijenjeno u praksi. Naši potrošači priznaju da koriste oglase prilikom kupovine, vrlo su oprezni kupci, dok našim oglašivačima nedostaje dovoljno uvjerljivosti i inovativnosti u osmišljavanju promidžbenih poruka. Rad je zaključen dokazanom hipotezom, kako promocijska aktivnost oglašavanja, preko oglašivačkih medija, utječe na ponašanje potrošača, u smislu prihvaćanja, kupnje i korištenja promoviranog proizvoda, čime se automatski povećava i njegova prodaja i podiže profit oglašivača.

oglašavanje; mediji; tržišno komuniciranje

nije evidentirano

engleski

Promotion impact on customers

nije evidentirano

promotion; media; market communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

75

09.10.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija