Utjecaj oglašavanja na potrošače (CROSBI ID 348077)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Fišić, Sanda
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Utjecaj oglašavanja na potrošače
Oglašavanje i mediji osnova su tržišnog komuniciranja. Problematika rada određena je upravo u tim okvirima, a odnosi se na povezivanje proizvoda ili usluge s potrošačem. Svrha teme bila je upoznati pojmove vezane uz oglašavanje, ulogu i primjenu oglašavanja te utjecaj oglašavanja na potrošače, a potom, zaći u problematiku ponašanja kupaca, procesa odlučivanja, motivacije i preferencije, analizu stavova i mišljenja o oglašavanju. Ciljevi rada svedeni su na razumijevanje pojma, nastanka i oblika oglašavanja ; istraživanje uloge oglašavanja u okvirima pravnih normi ; upoznavanje glavnih koraka u razvoju oglašivačke kampanje ; spoznavanje čimbenika koji utječu na ponašanje potrošača ; analizu procesa donošenja odluka u kupovini i istraživanje utjecaja oglašivačkih poruka i medija na potrošače. Ciljevi su dosegnuti teoretskim i praktičnim istraživanjem u obliku ankete. Anketa je pokazala koliko je teorijsko znanje o oglašavanju, stvaranju promidžbene poruke i ponašanju potrošača primijenjeno u praksi. Naši potrošači priznaju da koriste oglase prilikom kupovine, vrlo su oprezni kupci, dok našim oglašivačima nedostaje dovoljno uvjerljivosti i inovativnosti u osmišljavanju promidžbenih poruka. Rad je zaključen dokazanom hipotezom, kako promocijska aktivnost oglašavanja, preko oglašivačkih medija, utječe na ponašanje potrošača, u smislu prihvaćanja, kupnje i korištenja promoviranog proizvoda, čime se automatski povećava i njegova prodaja i podiže profit oglašivača.
oglašavanje; mediji; tržišno komuniciranje
nije evidentirano
engleski
Promotion impact on customers
nije evidentirano
promotion; media; market communication
nije evidentirano
Podaci o izdanju
75
09.10.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka