Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 318724

Praćenje i ocjenjivanje učenika


Matijević, Milan
Praćenje i ocjenjivanje učenika // Priručnik za ravnatelje odgojno-obrazovnih ustanova / Drandić, Boris (ur.).
Zagreb: Znamen, 1993. str. 401-408


Naslov
Praćenje i ocjenjivanje učenika
(Continuing Assesment and evaluation of students)

Autori
Matijević, Milan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Priručnik za ravnatelje odgojno-obrazovnih ustanova

Urednik/ci
Drandić, Boris

Izdavač
Znamen

Grad
Zagreb

Godina
1993

Raspon stranica
401-408

ISBN
953-6008-00-9

Ključne riječi
praćenje, ocjenjivanje, srednja škola, vanjska evaluacija, unutarnja evaluacija
(Continuing Assesment, evaluation, externe evaluation, secondary education)

Sažetak
U ovom prilogu autor objašnjava prvo pojmove vanjska i unutarnja evaluacija, a zatim prikazuje razne mdele praćenja i ocjejivanja učenika. Posebna pozornost posvećena je kriterijima ocjenjivanja u školi. Naglasak je na ocjenjivanju u srednjim školama. Na kraju je popis korištene literature (11 naslova).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju

Matijević, Milan
Praćenje i ocjenjivanje učenika // Priručnik za ravnatelje odgojno-obrazovnih ustanova / Drandić, Boris (ur.).
Zagreb: Znamen, 1993. str. 401-408
Matijević, M. (1993) Praćenje i ocjenjivanje učenika. U: Drandić, B. (ur.) Priručnik za ravnatelje odgojno-obrazovnih ustanova. Zagreb, Znamen, str. 401-408.
@inbook{inbook, author = {Matijevi\'{c}, M.}, editor = {Drandi\'{c}, B.}, year = {1993}, pages = {401-408}, keywords = {Continuing Assesment, evaluation, externe evaluation, secondary education}, isbn = {953-6008-00-9}, title = {Continuing Assesment and evaluation of students}, keyword = {Continuing Assesment, evaluation, externe evaluation, secondary education}, publisher = {Znamen}, publisherplace = {Zagreb} }