Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 318640

Analiza činitelja koji imaju utjecaj na opću evaluaciju on-line tečaja od strane polaznika


Bubaš, Goran; Balaban, Igor
Analiza činitelja koji imaju utjecaj na opću evaluaciju on-line tečaja od strane polaznika // Stručno-znanstveni skup "E-obrazovanje", Zbornik radova / Bubaš, Goran ; Kermek, Dragutin (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike, 2007. str. 93-105 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
Analiza činitelja koji imaju utjecaj na opću evaluaciju on-line tečaja od strane polaznika
(Analysis of factors that influence the general evaluation of online courses by the participants in the course)

Autori
Bubaš, Goran ; Balaban, Igor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Stručno-znanstveni skup "E-obrazovanje", Zbornik radova / Bubaš, Goran ; Kermek, Dragutin - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike, 2007, 93-105

ISBN
978-953-6071-31-9

Skup
Stručno-znanstveni skup "E-obrazovanje", Konferencija Informacijski i inteligentni sustavi IIS 2007

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.09

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
E-obrazovanje; evaluacija online tečaja; procjena kvalitete; anketa
(E-learning; evaluation of online courses; quality assessment; survey)

Sažetak
Tečajeve u e-obrazovanju potrebno je redovito evaluirati kako bi se povećala njihova upotrebljivost i učinkovitost te unaprijedilo zadovoljstvo studenata koji on-line tečaj koriste u nastavi određenog kolegija na visokom učilištu. Za potrebe nastave iz kolegija Informatika izrađen je on-line tečaj te je oblikovana detaljna anketa za evaluaciju tog on-line tečaja. Istraživani su činitelji koji utječu na opću ocjenu on-line tečaja i zadovoljstvo studenata. Utvrđeno je da su s općom ocjenom on-line tečaja i zadovoljstvom polaznika najviše povezani sljedeći elementi: multimedijalni sadržaji i korisničko sučelje, broj i raznolikost načina provjera i samoprovjera znanja, upute za polaznike tečaja te stabilnost i brzina rada sustava. Rezultati pokazuju važnost analize upotrebljivosti (engl. usability) on-line tečaja i rada sustava za upravljanje učenjem (LMS) koji se koristi za prikaz sadržaja i aktivnosti u tečaju. Također je istraženo koje elemente on-line tečaja polaznici smatraju posebno važnima za hibridni sveučilišni kolegij u cjelini. Zaključuje se da je provođenje evaluacije tečajeva u e-obrazovanju posebno korisno jer zahtijeva samo mali dio vremena kojeg je potrebno uložiti u njegovu izradu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
016-0000000-1746 - Komunikacijske vještine i tehnologije u komunikaciji Internetom i e-obrazovanju (Goran Bubaš, )

Ustanove
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin