Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Taksonomija svjetskih razvoja u obrazovanju: prema (de)konstrukciji pedagogije (CROSBI ID 532468)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Nikša Nikola Šoljan Taksonomija svjetskih razvoja u obrazovanju: prema (de)konstrukciji pedagogije // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 411-440-x

Podaci o odgovornosti

Nikša Nikola Šoljan

hrvatski

Taksonomija svjetskih razvoja u obrazovanju: prema (de)konstrukciji pedagogije

U ovom radu analizirano je nekoliko razvoja u obrazovanju koji su znakoviti za pojedine zemlje, regije ili svijet u cjelini. Posebno su analizirani sljedeći razvoji: vrijednost obrazovanja i to kvalitetnog obrazovanja ; obrazovne politike i sve veći značaj metapolitičkih odluka ; dominantni obrasci reformi obrazovanja ; procesi privatizacije obrazovanja ; dvojbe standardizacije obrazovanja ; internacionalizacija obrazovanja ; Bolonjski proces te utjecaj svjetskih razvoja u obrazovanju na (de)konstrukciju pedagogije kao znanosti i prakse odgoja i obrazovanja. Izbor analiziranih razvoja obavljen je prema osobnom uvidu autora. Zasigurno bi koji drugi autor suvremene svjetske razvoje u obrazovanju vidio na ponešto drukčiji način. To stoga što su izbori uvijek pitanje osobnih autorovih pristupa i preferencija. Analiza pojedinih razvoja izvedena je na način koji nije zaobišao stanje stvari u području hrvatskog obrazovanja. Naime, redovito se u radu svjetske razvoje vezivalo za hrvatski nacionalni kontekst. Takav pristup pridonio je stvaranju slike o hrvatskom obrazovanju u međunarodnom prostoru.

društva znanja; cjeloživotno obrazovanje; obrazovne politike; reforme obrazovanja; privatizacija obrazovanja; standardizacija obrazovanja; internacionalizacija obrazovanja; Bolonjski proces; (de)konstrukcija pedagogije

nije evidentirano

engleski

Taxonomy of world-wide developments in education: towards (de)construction of pedagogy

nije evidentirano

knowledge societies; life-long education; educational poltics; education reforms; privatization of education; standardization of education; internalization of education; Bologna process; (de)construction of pedagogy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

411-440-x.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N.

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

Podaci o skupu

Prvi kongres pedagoga Hrvatske Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

pozvano predavanje

19.09.2007-21.09.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija