Sustav marketing kontrole u poduzeću "Jadrolinija" d.d. - Rijeka (CROSBI ID 347986)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Luketić, Dajana
Grbac, Bruno
hrvatski
Sustav marketing kontrole u poduzeću "Jadrolinija" d.d. - Rijeka
Cilj ovog istraživanja je bio analiziranje svih važnih obilježja marketing kontrole uz poseban osvrt na funkcioniranje sustava marketing kontrole u podzeću Jadrolinija d.d. – Rijeka. Kontrola godišnjeg plana, kontrola troškova marketinga i profitabilnosti te kontrola uspješnosti marketinških aktivnosti čine okosnicu sustava marketing kontrole Jadrolinije. Istražujući poslovanje Jadrolinije dokazala se teza da dobro pripremljen marketing plan predstavlja pola puta do uspjeha poduzeća, omogućuje sudionicima da budu svjesni problema, povoljnih prilika i prijetnji. Ovim istraživanjem dokazalo se da je marketing kontrola važan, neizostavan te sastavni dio procesa marketing planiranja ; jedna od bitnih odrednica uspješnog poslovanja poduzeća. Ostvarenje očekivane, tj. planirane dobiti poduzeća Jadrolinija osim što je određeno marketing planom, uvelike ovisi i o postojanju učinkovitog sustava marketing kontrole ; koji omogućuje u slučaju nastanka problema, pravovremeno reagiranje te prilagodbu novonastaloj situaciji. Prepoznatljiv imidž, dugogodišnja tradicija i iskustvo, ljubazno osoblje, kvalitetna usluga, dobro organizirani sustav praćenja financijskog poslovanja unutar poduzeća, pravovremeno reagiranje na nastale promjene na tržištu ključne su odrednice uspjeha Jadrolinije na hrvatskom turističkom tržištu.
marketing kontrola
nije evidentirano
engleski
Marketing control system in "Jadrolinija" - Rijeka
nije evidentirano
marketing control
nije evidentirano
Podaci o izdanju
80
27.09.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka