Uloge autora udžbenika hrvatskoga jezika (CROSBI ID 135622)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Nemeth-Jajić, Jadranka ; Pandžić, Vlado
hrvatski
Uloge autora udžbenika hrvatskoga jezika
U udžbenicima hrvatskoga jezika zamjećuje se nastojanje za smanjivanjem dominantne uloge autora i za ostvarivanjem demokratskog stila komunikacije s učenikom, a što je u skladu s koncepcijama suvremene nastave koja učenika postavlja u središte nastavnoga procesa. Autori udžbenika pred izazovom su ostvarivanja novih uloga: sugovornika, predlagača i poticatelja zanimljivih aktivnosti, suradnika i suveznika u učenju. U radu naznačujemo neke mogućnosti koje udžbenici kao tekstualni medij u tu svrhu mogu iskoristiti. Pozornost posvećujemo nedirektivnim oblicima obraćanja i načinima obraćanja autora učenicima na početku i na kraju udžbenika.
uloge autora udžbenika; simetrično-interaktivna komunikacija; nedirektivni oblici obraćanja; uvrštavanje poglavlja/udžbeničkih jedinica u cjelinu udžbenika
nije evidentirano
engleski
Role of Croatian Language Textbook Writers
nije evidentirano
role of textbook writers; symmetrically-interactive communication; non-directive forms of addressing; inclusion of chapters/modules into the whole of the book
nije evidentirano