Hijerarhijska vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture učenika osnovnih škola (CROSBI ID 84513)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mraković, Miloš ; Findak, Vladimir ; Metikoš, Dušan ; Neljak, Boris ; Prot, Franjo
hrvatski
Hijerarhijska vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture učenika osnovnih škola
Svrha ovog rada bila je da se utvrdi hijerarhijska vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture učenika osnovnih škola od 5. do 8. razreda. Procjenu vrijednosti izvršili su vrhunski stručnjaci, eksperti i mentori za tjelesnu i zdravstvenu kulturu, na Lickertovoj skali za procjenu vrijednosti određenih sadržaja u promjeni važnijih antropoloških obuilježja i utiliteta. Rezultati su pokazali da različiti sadržaji imaju diferencijalni utjecaj na različite osobine i sposobnosti i različite utilitete. Utvrđeno je kojim se sadržajima mogu najbolje ili njmanje ostvariti određeni parcijalni i ukupni ciljevi nastave, što će omogućiti kvalitativno bolje i egzaktnije programiranje nastavnog procesa.
sadržaji nastave tjelesne i zdravstvene kulture ; antropološka obilježja ; utiliteti ; programiranje
nije evidentirano
engleski
Hierarchical value of physical education curriculum contents estimated for primary school female pupils
nije evidentirano
contents of teaching physical education ; anthropological caharacteristics ; utility ; programming
nije evidentirano