Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Hijerarhijska vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture učenika osnovnih škola (CROSBI ID 84513)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Mraković, Miloš ; Findak, Vladimir ; Metikoš, Dušan ; Neljak, Boris ; Prot, Franjo Hijerarhijska vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture učenika osnovnih škola // Napredak (Zagreb), 139 (1998), 4; 412-422

Podaci o odgovornosti

Mraković, Miloš ; Findak, Vladimir ; Metikoš, Dušan ; Neljak, Boris ; Prot, Franjo

hrvatski

Hijerarhijska vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture učenika osnovnih škola

Svrha ovog rada bila je da se utvrdi hijerarhijska vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture učenika osnovnih škola od 5. do 8. razreda. Procjenu vrijednosti izvršili su vrhunski stručnjaci, eksperti i mentori za tjelesnu i zdravstvenu kulturu, na Lickertovoj skali za procjenu vrijednosti određenih sadržaja u promjeni važnijih antropoloških obuilježja i utiliteta. Rezultati su pokazali da različiti sadržaji imaju diferencijalni utjecaj na različite osobine i sposobnosti i različite utilitete. Utvrđeno je kojim se sadržajima mogu najbolje ili njmanje ostvariti određeni parcijalni i ukupni ciljevi nastave, što će omogućiti kvalitativno bolje i egzaktnije programiranje nastavnog procesa.

sadržaji nastave tjelesne i zdravstvene kulture ; antropološka obilježja ; utiliteti ; programiranje

nije evidentirano

engleski

Hierarchical value of physical education curriculum contents estimated for primary school female pupils

nije evidentirano

contents of teaching physical education ; anthropological caharacteristics ; utility ; programming

nije evidentirano

Podaci o izdanju

139 (4)

1998.

412-422

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

Kineziologija