Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Procesni pristup pisanju u nastavi hrvatskoga jezika (CROSBI ID 532431)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Nemeth-Jajić, Jadranka Procesni pristup pisanju u nastavi hrvatskoga jezika // 5. dani osnovne škole "Prema kvalitetnoj školi" : znanstveno-stručni skup s međunarodnom suradnjom : zbornik radova / Ivon, Hicela (ur.). Split: Hrvatski pedagoško-književni zbor, Ogranak ; Filozofski fakultet, 2006. str. 209-217

Podaci o odgovornosti

Nemeth-Jajić, Jadranka

hrvatski

Procesni pristup pisanju u nastavi hrvatskoga jezika

U radu se upućuje na mogućnosti koje poticanje učeničkog pismenog stvaralaštva primjenom procesnoga pristupa pisanju pruža u nastavi hrvatskoga jezika. Ističu se prednosti koje taj pristup pisanju ima za stjecanje ključnih vještina i znanja u ovladavanju umijećem pisanja, a to je navika samoispravljanja teksta i razvijanje skrbnog odnosa prema tekstu. Procesni pristup pisanju ujedno uključuje suradničko učenje što je dodatni razlog za njegovu primjenu u nastavi hrvatskoga jezika.

učeničko pismeno stvaralaštvo; procesni pristup pisanju; razvijanje skrbnog odnosa učenika prema tekstu

nije evidentirano

engleski

Process writting in the Croatian language class teaching

nije evidentirano

creative writting; process writting;

nije evidentirano

Podaci o prilogu

209-217.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

5. dani osnovne škole "Prema kvalitetnoj školi" : znanstveno-stručni skup s međunarodnom suradnjom : zbornik radova

Ivon, Hicela

Split: Hrvatski pedagoško-književni zbor, Ogranak ; Filozofski fakultet

953-96977-4-3

Podaci o skupu

Dani osnovne škole (5 ; 2006)

ostalo

16.11.2006-18.11.2006

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija