Procesni pristup pisanju u nastavi hrvatskoga jezika (CROSBI ID 532431)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Nemeth-Jajić, Jadranka
hrvatski
Procesni pristup pisanju u nastavi hrvatskoga jezika
U radu se upućuje na mogućnosti koje poticanje učeničkog pismenog stvaralaštva primjenom procesnoga pristupa pisanju pruža u nastavi hrvatskoga jezika. Ističu se prednosti koje taj pristup pisanju ima za stjecanje ključnih vještina i znanja u ovladavanju umijećem pisanja, a to je navika samoispravljanja teksta i razvijanje skrbnog odnosa prema tekstu. Procesni pristup pisanju ujedno uključuje suradničko učenje što je dodatni razlog za njegovu primjenu u nastavi hrvatskoga jezika.
učeničko pismeno stvaralaštvo; procesni pristup pisanju; razvijanje skrbnog odnosa učenika prema tekstu
nije evidentirano
engleski
Process writting in the Croatian language class teaching
nije evidentirano
creative writting; process writting;
nije evidentirano
Podaci o prilogu
209-217.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
5. dani osnovne škole "Prema kvalitetnoj školi" : znanstveno-stručni skup s međunarodnom suradnjom : zbornik radova
Ivon, Hicela
Split: Hrvatski pedagoško-književni zbor, Ogranak ; Filozofski fakultet
953-96977-4-3
Podaci o skupu
Dani osnovne škole (5 ; 2006)
ostalo
16.11.2006-18.11.2006
Split, Hrvatska