Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga učitelja u radu s posebno nadarenim učenicima za tehničku kulturu (CROSBI ID 532391)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Milat, Josip Uloga učitelja u radu s posebno nadarenim učenicima za tehničku kulturu // Unapređivanje rada s darovitim učenicima u srednjoškolskom odgoju i obrazovanju : zbornik / Ivanek, Ana (ur.). Zagreb: Ministarstvo prosvjete i športa, Zavod za unapređivanje školstva, Odjel za istraživanje, razvoj i izdavačku djelatnost, 2002. str. 71-77

Podaci o odgovornosti

Milat, Josip

hrvatski

Uloga učitelja u radu s posebno nadarenim učenicima za tehničku kulturu

Polazeći od objašnjenja što razumijemo pojmom nadareni učenik u radu se ukazuje na aktivnosti učitelja u radu s nadarenim učenicima za tehničku kulturu, zatim se objašnjava pojam i navode razine tehničkog stvaralaštva. U drugom dijelu rada kako se može otkriti nadareni učenik u nastavnom radu te kako natavnik treba usmjeriti svoje aktivnosti i razvijati tehničko stvaralaštvo učenika u nastavnom procesu.

daroviti učenici; učitelj; tehnička kultura; tehničko stvaralaštvo

nije evidentirano

engleski

The Role of teacher in Dealing with Specially Gifted Pupils for Technical Culture

nije evidentirano

talent pupils; teacher; technical culture; technical creativity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

71-77.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Ivanek, Ana

Zagreb: Ministarstvo prosvjete i športa, Zavod za unapređivanje školstva, Odjel za istraživanje, razvoj i izdavačku djelatnost

953-6569-11-6

Podaci o skupu

Unapređivanje rada s darovitim učenicima u srednjoškolskom odgoju i obrazovanju

pozvano predavanje

01.01.2002-01.01.2002

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano