Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezivanje inicijalnog obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja kroz refleksivni diskurs (CROSBI ID 34916)

Prilog u knjizi | ostalo

Ivon, Hicela Povezivanje inicijalnog obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja kroz refleksivni diskurs // Nove perspektive u razvoju kvalitete visokog obrazovanja / Marinković, Renata (ur.). Zagreb: A.Z.P. Grafis, 2007. str. 63-77-x

Podaci o odgovornosti

Ivon, Hicela

hrvatski

Povezivanje inicijalnog obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja kroz refleksivni diskurs

U radu se obrazlaže da je obrazovanje i profesionalni razvoj učitelja i nastavnika ključno pitanje u svakoj zemlji koja nastoji unaprijediti obrazovni sustav. U tom se smislu ističe važnost povezivanja inicijalnog i trajnog profesionalnog razvoja odgojitelja/učitelja/nastavnika. Iznose se iskustva o mogućnostima razvoja kompetencija za refleksiju i samorefleksiju tijekom procesa metodičko-praktične izobrazbe na učiteljskom studiju.

refleksija, samorefleksija, profesionalna kompetencija, inicijalno obrazovanje, trajno profesionalno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Linking Initial Education and Permament Professional Development Through Reflexive Discourse

nije evidentirano

reflexion, selfreflexsion, professional competence, inicial education, permanent profesional education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

63-77-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Nove perspektive u razvoju kvalitete visokog obrazovanja

Marinković, Renata

Zagreb: A.Z.P. Grafis

2007.

978-953-7571-00-9

Povezanost rada

Pedagogija