Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 532334)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo

Ivon, Hicela Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju // Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, sv. 2 / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 234-242-x

Podaci o odgovornosti

Ivon, Hicela

hrvatski

Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju

Interaktivna pedagogija je pedagoški pristup koji, prilagođavajući se spoznajnim postupcima djeteta/učenika, budi kod njega želju za učenjem i stjecanjem znanja. Sagledavajući taj pristup u kontekstu kontinuiteta, spoznajni razvoj se odražava u sposobnosti za suradnju, samostalnost, inicijativnost, toleranciju, sposobnost za rješavanje konflikata, odlučivanja i sl.

interaktivna pedagogija; kontinuitet-diskontinuitet u odgoju i obrazovanju; esastavnice odgojno-obrazovnog sustava; učenik; učitelj/nastavnik

nije evidentirano

engleski

Continuity in Education through Interactive Pedagogy

nije evidentirano

interactive peadgogy; continuity-discontinuity in education; elements of educational system; pupil; teacher

nije evidentirano

Podaci o prilogu

234-242-x.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, sv. 2

Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

978-953-99167-1-6

Podaci o skupu

Prvi kongres pedagoga Hrvatske

pozvano predavanje

19.09.2007-21.09.2007

Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija