Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Korištenje tehnike analize sadržaja - primjer analize web foruma studenata Pravnog fakulteta u Zagrebu (CROSBI ID 532223)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Branica, Vanja ; Rajhvajn, Linda Korištenje tehnike analize sadržaja - primjer analize web foruma studenata Pravnog fakulteta u Zagrebu // Knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Ferić Šlahan Martina ; Kranželić Valentina ; Stošić Jasmina (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 222-222

Podaci o odgovornosti

Branica, Vanja ; Rajhvajn, Linda

hrvatski

Korištenje tehnike analize sadržaja - primjer analize web foruma studenata Pravnog fakulteta u Zagrebu

Posterom će biti prikazani rezultati analize sadržaja web foruma studenata Pravnog fakulteta u Zagrebu. Analiza sadržaja, kao jedna od tehnika analize kvalitativnog materijala odabrana je jer omogućuje stjecanje dubljeg uvida u iskustva, stavove, vrijednosti, ideje i namjere pojedinaca i grupa koje stvaraju pisane ili vizualne poruke. Ciljevi istraživanja su: (1) utvrditi koliki broj studenata piše na web forumu i (2) utvrditi koji su to sadržaji o kojima studenti pišu na forumu. Unaprijed su određeni kriteriji analize, odnosno stvorena je analitička matrica (sustav kategorija) kroz koju su promatrani postovi. Analitička matrica sadrži 6 kategorija: autor pojedinog posta, tematska odrednica (o čemu se u postu piše), vremenska dimenzija, oblik teksta, razlog javljanja na forum i ton komentara. Analizirano je 1130 postova koji su objavljeni na adresi www.pravokutnik.net/forum/ u kategoriji Ispiti, seminari i predavanja. Analizirani postovi objavljeni su u razdoblju od listopada 2005. do srpnja 2006. godine, a odnose se na 7 kolegija, prve godine studija koji se odvijaju prema „ Bolonjskom programu“ . Rezultati će biti prikazani u odnosu na kategorije analitičke matrice. Ključni rezultati: promatrane postove napisalo je 213 različitih šifri autora, najveći broj šifri autora piše postove samo za jedan predmet. U postovima studenti naviše pišu o ispitima i literaturi koja je potrebna za predmet i za ispit te navode pitanja s prethodnog ispitnog roka. Prema obliku teksta u postovima, najveći je broj informacija i odgovora na pitanja drugih sudionika. Kada u postovima studenti opisuju svoje iskustvo, najčešće se radi o iskustvu s ispita. Kod 332 posta mogao se odrediti ton komentara, a najviše je bilo pozitivnih komentara. Većina komentara se odnosi na profesore, ispite i literaturu, a manji broj na nastavu (seminare i predavanja) i asistente. Prikazano istraživanje provedeno je u okviru istraživačkog projekta „ Razvoj modela unaprjeđivanja kvalitete studija na Pravnom fakultetu u Zagrebu“ .

kvalitativna metodologija; analiza sadržaja; web forum; studentski komentari

nije evidentirano

engleski

Applying content analysis to a web forum used by Zagreb Faculty of Law students

nije evidentirano

qualitative methodology; content analysis; web forum; student's comments

nije evidentirano

Podaci o prilogu

222-222.

2007.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima

Ferić Šlahan Martina ; Kranželić Valentina ; Stošić Jasmina

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni skup Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima (7 ; 2007)

poster

14.06.2007-16.06.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Socijalne djelatnosti