Menadžment na pacientot (CROSBI ID 532103)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Simeon, Paris
makedonski
Menadžment na pacientot
Menadžer u stomatološkoj ordinaciji mora shvaćati i znati provoditi « menadžment pacijenta odnosno poslovno upravljanje odnosom s pacijentom – klijentom» jer stomatološka djelatnost je uslužna djelatnost u kojoj se usluga zasnovana na znanosti prilagođava potrebama pacijenata. Pristup pacijentu – klijentu ostvaruje se u tri faze: • psihološki pristup, • opće medicinski pristup, • stomatološki pristup. Rezultat takvog pristupa je ostarivanje: • zadovoljstva pacijenta, • odgovarajućeg vrednovanja i financijskog rezultata, • preporuka novim pacijentima.
menadžment; psihologija pacijenta; medicinska usluga
nije evidentirano
hrvatski
Menadžment na pacientot
Menadžer u stomatološkoj ordinaciji mora shvaćati i znati provoditi « menadžment pacijenta odnosno poslovno upravljanje odnosom s pacijentom – klijentom» jer stomatološka djelatnost je uslužna djelatnost u kojoj se usluga zasnovana na znanosti prilagođava potrebama pacijenata. Pristup pacijentu – klijentu ostvaruje se u tri faze: • psihološki pristup, • opće medicinski pristup, • stomatološki pristup. Rezultat takvog pristupa je ostarivanje: • zadovoljstva pacijenta, • odgovarajućeg vrednovanja i financijskog rezultata, • preporuka novim pacijentima.
menadžment; psihologija pacijenta; medicinska usluga
nije evidentirano
engleski
Patient management
nije evidentirano
management; patient psihology; medical service
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Menadžment na stomatološka ordinacija
pozvano predavanje
03.11.2007-03.11.2007
Bitola, Sjeverna Makedonija