Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Self-evaluation of Higher Education Institutions: Conceptual Framework and Application (CROSBI ID 34792)

Prilog u knjizi | stručni rad

Bezinović, P. Self-evaluation of Higher Education Institutions: Conceptual Framework and Application // Kvaliteta u visokom obrazovanju / Lučin, Pero (ur.). Rijeka: Nacionalna zaklada za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, 2007. str. 49-58-x

Podaci o odgovornosti

Bezinović, P.

engleski

Self-evaluation of Higher Education Institutions: Conceptual Framework and Application

Samovrednovanje u obrazovanju je temeljna komponenta kulture kvalitete obrazovnih institucija. Ono omogućuje vrijedne uvide, potiče argumentiranu raspravu o kvaliteti, pruža odgovore na ključna pitanja o tome koliko smo dobri i što nam je činiti u budućnosti. Samovrednovanje je podloga tradicionalnijem vanjskom vrednovanju. Ono olakšava proces vanjskog vrednovanja, fokusira ga i čini korisnijim. Da bi se snažno potaknuo proces unapređivanja i osiguravanja kvalitete obrazovanja, potrebno je unutar visokoškolskih institucija graditi kulturu samovrednovanja, spremnost na objektivnu samoanalizu s jasnom idejom da uvijek možemo biti bolji.

quality of education, self-evaluation, higher education

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

49-58-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kvaliteta u visokom obrazovanju

Lučin, Pero

Rijeka: Nacionalna zaklada za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske

2007.

978-953955342-3

Povezanost rada

Pedagogija