Self-evaluation of Higher Education Institutions: Conceptual Framework and Application (CROSBI ID 34792)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Bezinović, P.
engleski
Self-evaluation of Higher Education Institutions: Conceptual Framework and Application
Samovrednovanje u obrazovanju je temeljna komponenta kulture kvalitete obrazovnih institucija. Ono omogućuje vrijedne uvide, potiče argumentiranu raspravu o kvaliteti, pruža odgovore na ključna pitanja o tome koliko smo dobri i što nam je činiti u budućnosti. Samovrednovanje je podloga tradicionalnijem vanjskom vrednovanju. Ono olakšava proces vanjskog vrednovanja, fokusira ga i čini korisnijim. Da bi se snažno potaknuo proces unapređivanja i osiguravanja kvalitete obrazovanja, potrebno je unutar visokoškolskih institucija graditi kulturu samovrednovanja, spremnost na objektivnu samoanalizu s jasnom idejom da uvijek možemo biti bolji.
quality of education, self-evaluation, higher education
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
49-58-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kvaliteta u visokom obrazovanju
Lučin, Pero
Rijeka: Nacionalna zaklada za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske
2007.
978-953955342-3