Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mišljenja nastavnika o nacionalnim ispitima: kvalitativna analiza (CROSBI ID 135174)

Prilog u časopisu | stručni rad

Prpić, Martina ; Miličević, Filip Mišljenja nastavnika o nacionalnim ispitima: kvalitativna analiza // Sociologija sela, 44 (2006), 172/173 (2/3); 221-242

Podaci o odgovornosti

Prpić, Martina ; Miličević, Filip

hrvatski

Mišljenja nastavnika o nacionalnim ispitima: kvalitativna analiza

U sklopu provedbe nacionalnih ispita 2006. godine provedeno je istraživanje o mišljenjima nastavnika. U jednom dijelu upitnika nastavnici su zamoljeni da iznesu svoje komentare o nacionalnim ispitima i iskustvu rada u školstvu. Važnost nastavnika je sagledana u kontekstu teorije ljudskog kapitala. Iskustvo, promišljanja i stavovi nastavnika predstavljaju doprinos razvoju kvalitete obrazovnog sustava, ali i doprinos što boljem uvođenju sustava vanjskog vrednovanja. Rezultati kvalitativne analize upućuju na generalno pozitivan stav prema uvođenju nacionalnih ispita i državne mature. Ipak neke primjedbe zajedničke su svim nastavnicima i često se pojavljuju u komentarima. Smatraju da informacije o ispitima trebaju dobiti na vrijeme te predlažu usklađivanje ispita s udžbenicima i programom. Više primjedbi nalazimo kod komentiranja uvjeta rada. Izraženo je nezadovoljstvo preopširnim nastavnim programima, prevelikim razrednim odjelima, slabom tehničkom opremljenošću škola, slabim ili različitim predznanjem učenika koji se upisuju u gimnazije. Zajednički je stav nastavnika da su nacionalni ispiti iskorak prema podizanju kvalitete obrazovnog sustava.

obrazovanje ; nacionalni ispiti ; ljudski kapital ; mišljenja nastavnika ; kvalitativna analiza ; vanjsko vrednovanje

nije evidentirano

engleski

Teachers' opinions on the National Exams: Qualitative analysis

nije evidentirano

education ; national exams ; human capital ; teachers' opinions ; qualitative analysis ; external evaluation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44 (172/173 (2/3))

2006.

221-242

objavljeno

0038-0326

Povezanost rada

Pedagogija, Sociologija

Poveznice