Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrednovanje i samovrednovanje kao nužan preduvjet za kvalitetno učenje stranih jezika (CROSBI ID 34776)

Prilog u knjizi | stručni rad

Filipan-Žignić, Blaženka ; Legac, Vladimir Vrednovanje i samovrednovanje kao nužan preduvjet za kvalitetno učenje stranih jezika // Dijete i jezik danas: Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena (ur.). Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 199-211

Podaci o odgovornosti

Filipan-Žignić, Blaženka ; Legac, Vladimir

hrvatski

Vrednovanje i samovrednovanje kao nužan preduvjet za kvalitetno učenje stranih jezika

Ovaj rad bavi se vrednovanjem. Autori spominju najčešće probleme koji proizlaze iz vrednovanja te daju sugestije za poboljšanje procesa vrednovanja. Dobro vrednovanje trebalo bi naime bilo kojoj zainteresiranoj osobi dati uvid u to što neki učenik može stvarno učiniti na stranom jeziku. Posebno se pak ističe samovrednovanje kao izuzetno važan preduvjet za kvalitetno rano učenje stranih jezika i to kako učenika tako i učitelja.

vrednovanje, samovrednovanje, ocjenjivanje, europski jezični portfolio

nije evidentirano

engleski

ASSESSMENT AND SELF-ASSESSMENT AS AN UNAVOIDABLE PREREQUISITE FOR A QUALITATIVE EARLY FOREIGN LANGUAGE LEARNING

nije evidentirano

evaluation, assessment, selfevaluation, european language portfolio

nije evidentirano

Podaci o prilogu

199-211.

objavljeno

Podaci o knjizi

Dijete i jezik danas: Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi

Vodopija, Irena

Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2006.

953-6965-08-9

Povezanost rada

Filologija