Vrednovanje i samovrednovanje kao nužan preduvjet za kvalitetno učenje stranih jezika (CROSBI ID 34776)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Filipan-Žignić, Blaženka ; Legac, Vladimir
hrvatski
Vrednovanje i samovrednovanje kao nužan preduvjet za kvalitetno učenje stranih jezika
Ovaj rad bavi se vrednovanjem. Autori spominju najčešće probleme koji proizlaze iz vrednovanja te daju sugestije za poboljšanje procesa vrednovanja. Dobro vrednovanje trebalo bi naime bilo kojoj zainteresiranoj osobi dati uvid u to što neki učenik može stvarno učiniti na stranom jeziku. Posebno se pak ističe samovrednovanje kao izuzetno važan preduvjet za kvalitetno rano učenje stranih jezika i to kako učenika tako i učitelja.
vrednovanje, samovrednovanje, ocjenjivanje, europski jezični portfolio
nije evidentirano
engleski
ASSESSMENT AND SELF-ASSESSMENT AS AN UNAVOIDABLE PREREQUISITE FOR A QUALITATIVE EARLY FOREIGN LANGUAGE LEARNING
nije evidentirano
evaluation, assessment, selfevaluation, european language portfolio
nije evidentirano
Podaci o prilogu
199-211.
objavljeno
Podaci o knjizi
Dijete i jezik danas: Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi
Vodopija, Irena
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2006.
953-6965-08-9