Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 315147

Vrednovanje i samovrednovanje kao nužan preduvjet za kvalitetno učenje stranih jezika


Filipan-Žignić, Blaženka; Legac, Vladimir
Vrednovanje i samovrednovanje kao nužan preduvjet za kvalitetno učenje stranih jezika // Dijete i jezik danas: Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Svučilište u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, 2006. str. 199-211


Naslov
Vrednovanje i samovrednovanje kao nužan preduvjet za kvalitetno učenje stranih jezika
(ASSESSMENT AND SELF-ASSESSMENT AS AN UNAVOIDABLE PREREQUISITE FOR A QUALITATIVE EARLY FOREIGN LANGUAGE LEARNING)

Autori
Filipan-Žignić, Blaženka ; Legac, Vladimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Dijete i jezik danas: Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi

Urednik/ci
Vodopija, Irena

Izdavač
Svučilište u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2006

Raspon stranica
199-211

ISBN
953-6965-08-9

Ključne riječi
vrednovanje, samovrednovanje, ocjenjivanje, europski jezični portfolio
(evaluation, assessment, selfevaluation, european language portfolio)

Sažetak
Ovaj rad bavi se vrednovanjem. Autori spominju najčešće probleme koji proizlaze iz vrednovanja te daju sugestije za poboljšanje procesa vrednovanja. Dobro vrednovanje trebalo bi naime bilo kojoj zainteresiranoj osobi dati uvid u to što neki učenik može stvarno učiniti na stranom jeziku. Posebno se pak ističe samovrednovanje kao izuzetno važan preduvjet za kvalitetno rano učenje stranih jezika i to kako učenika tako i učitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju

Filipan-Žignić, Blaženka; Legac, Vladimir
Vrednovanje i samovrednovanje kao nužan preduvjet za kvalitetno učenje stranih jezika // Dijete i jezik danas: Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Svučilište u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, 2006. str. 199-211
Filipan-Žignić, B. & Legac, V. (2006) Vrednovanje i samovrednovanje kao nužan preduvjet za kvalitetno učenje stranih jezika. U: Vodopija, I. (ur.) Dijete i jezik danas: Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi. Osijek, Svučilište u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, str. 199-211.
@inbook{inbook, editor = {Vodopija, I.}, year = {2006}, pages = {199-211}, keywords = {evaluation, assessment, selfevaluation, european language portfolio}, isbn = {953-6965-08-9}, title = {ASSESSMENT AND SELF-ASSESSMENT AS AN UNAVOIDABLE PREREQUISITE FOR A QUALITATIVE EARLY FOREIGN LANGUAGE LEARNING}, keyword = {evaluation, assessment, selfevaluation, european language portfolio}, publisher = {Svu\v{c}ili\v{s}te u Osijeku, U\v{c}iteljski fakultet u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }