Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izobrazba i kompetencije učitelja stranih jezika rane školske dobi (CROSBI ID 34774)

Prilog u knjizi | stručni rad

Filipan-Žignić, Blaženka Izobrazba i kompetencije učitelja stranih jezika rane školske dobi // Dijete i jezik danas: Učitelj hrvatskoga i učitelj stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena (ur.). Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2003. str. 135-154

Podaci o odgovornosti

Filipan-Žignić, Blaženka

hrvatski

Izobrazba i kompetencije učitelja stranih jezika rane školske dobi

Uvođenje stranog jezika u ranu školsku dob sa sobom donosi i velike poteškoće. Misli se ovdje u prvom redu na izobrazbu učitelja stranog jezika za učenike rane dobi, jer se obzirom na dob učenika radi o sasvim drugačijem pristupu podučavanju stranog jezika kao i na nedostatak potrebnih kadrova za tu svrhu pa se promišljaju i razni modeli obučavanja i uključivanja učitelja u nastavu stranog jezika u ranoj školskoj dobi. Da bi se pak moglo prići izmjeni programa izobrazbe potrebno je znati kakvi moraju biti učitelji stranog jezika za učenike u ranoj školskoj dobi. Stoga se pristupa izradi profila učitelja stranog jezika u ranoj dobi. Kompetencije učitelja moraju dakako odgovarati ciljevima podučavanja stranog jezika u toj dobi. Učitelji stranog jezika za učenike rane dobi moraju imati jezične kompetencije koje im omogućuju odvijanje nastave na stranom jeziku, didaktičko-metodičke kompetencije koje uključuju poznavanje predispozicija djece te pedagoških principa kreiranja nastave u skladu s njima, kao i interkulturalne kompetencije koje traži rastuća internacionalizacija svih sfera života, a koje promiču osvještavanje vlastite kulture, otvaranje spram drugih kultura te kulturu dijaloga i tolerancije.

rano učenje stranog jezika, učitelj stranog jezika za učenike u ranoj školskoj dobi, izobrazba učitelja stranog jezika za ranu dob, kompetencije učitelja stranog jezika rane dobi: jezične, didaktičko-metodičke te interkulturalne

nije evidentirano

engleski

Izobrazba i kompetencije učitelja stranih jezika rane školske dobi

nije evidentirano

early foreign language learning, teacher of foreign languages to young learners, training of teachers of foreign languages to young learners, competences of foreign langauge teachers to young learners: language, didactic and inter-cultural

nije evidentirano

Podaci o prilogu

135-154.

objavljeno

Podaci o knjizi

Dijete i jezik danas: Učitelj hrvatskoga i učitelj stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi

Vodopija, Irena

Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2003.

953-6965-05-4

Povezanost rada

Filologija