Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 314837

Zadovoljstvo studijem, interesi i samoprocjena studenata psihologije, socijalnog rada i socijalne pedagogije za budući rad u praksi


Huić, Aleksandra; Ricijaš, Neven; Branica, Vanja
Zadovoljstvo studijem, interesi i samoprocjena studenata psihologije, socijalnog rada i socijalne pedagogije za budući rad u praksi // Sažetak radova znanstvene konferencije "Psihosocijalni aspekti društvene tranzicije u Srbiji"
Novi Sad, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


Naslov
Zadovoljstvo studijem, interesi i samoprocjena studenata psihologije, socijalnog rada i socijalne pedagogije za budući rad u praksi
(Satisfaction with study, interests and self-evaluation of psychology, social work and social pedagogy students for future practical work)

Autori
Huić, Aleksandra ; Ricijaš, Neven ; Branica, Vanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Sažetak radova znanstvene konferencije "Psihosocijalni aspekti društvene tranzicije u Srbiji" / - Novi Sad, 2005

Skup
Znanstvena psihologijska konferencija "Psihosocijalni aspekti društvene tranzicije u Srbiji"

Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 03.-06.11.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Studij; interesi; psihologija; socijalna pedagogija; socijalni rad
(Study; intersts; psychology; social pedagogy; social work)

Sažetak
U radu su iznijeti rezultati preliminarnog ispitivanja interesa i samoprocjene kompetentnosti studenata nekih pomagačkih struka za budući psihosocijalni rad. Sudjelovalo je ukupno 115 studenata četvrte godine, od čega 39 studenata psihologije, 44 studenta socijalnog rada i 32 studenta socijalne pedagogije. Prikupljeni su podaci o zadovoljstvu općim i specifičnim znanjima i vještinama stečenima na fakultetu, studentskoj praksi, volontiranju te pojedinim interesima za budući rad, a primijenjena je i preliminarna verzija skale percipirane kompetentnosti za budući rad u praksi. Sudionici su procjenjivali koliko su sigurni da mogu uspješno obavljati pojedine aktivnosti vezane uz psihosocijalni rad (zajedničke stručnjacima sve tri ispitivane struke). Osim toga, primijenjena je i skala percipirane nekompetentnosti (Bezinović, 1988). Na ovom mjestu bit će izloženi rezultati ispitivanja studentskog zadovoljstva fakultetom, njihovih interesa te samoprocjena kompetentnosti za budući rad. Općenito, studenti su uglavnom zadovoljni znanjima i vještinama stečenima na fakultetu. Interesi sudenata za budući rad u praksi široki su i obuhvaćaju različite populacije i područja rada. Rezultati na skali osjećaja kompetentnosti za budući rad u praksi komentirani su na temelju sadržajne kategorizacije čestica. Osim toga, komentirane su i razlike između navedene tri studijske grupe s obzirom na njihovo zadovoljstvo stečenim znanjima i vještinama, interese te percepciju kompetentnosti za budući rad. Rezultati su diskutirani u svjetlu razlika među studentskim programa za navedene tri struke.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb