Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komparativna analiza hrvatskog turizma u konkurentskom okruženju europskog Sredozemlja (CROSBI ID 347827)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Hendija, Zvjezdana Komparativna analiza hrvatskog turizma u konkurentskom okruženju europskog Sredozemlja / Prof.dr.sc. Boris Pirjevec (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2007

Podaci o odgovornosti

Hendija, Zvjezdana

Prof.dr.sc. Boris Pirjevec

hrvatski

Komparativna analiza hrvatskog turizma u konkurentskom okruženju europskog Sredozemlja

Disertacijom se pokazalo da je unatoč nepovoljnim zbivanjima za Hrvatsku, koja su kulminirala u posljednjem desetljeću dvadesetog stoljeća, turizam u zemlji ipak imao trend rasta i oporavka, posebno uočljiv od početka novog tisućljeća. Situacija na receptivnim i emitivnim europskim turističkim tržištima vezana uz Sredozemlje se mijenja, te najveći konkurenti Hrvatske ostvaruju bolje rezultate u turizmu od nas. Dakako, orijentacija na tradicionalne goste i njihove sklonosti, ali i njihova kupovna moć na putovanjima pozicionira Hrvatsku na današnje mjesto. Iako se na europskim emitivnim tržištima zbog socio-ekonomskih, tehnoloških i društvenih promjena ističu mnogi novi zahtjevi kojima mora udovoljiti receptivno tržište, Sredozemlje je i nadalje najprivlačnija europska receptivna turistička destinacija. Položaj Hrvatske u sljedećem razdoblju nije uvjetovan samo predviđanjima budućeg rasta europskog turizma, već i vlastitim aktivnostima na repozicioniranju i prepoznatljivosti turističke destinacije. Ne može se pritom zanemariti vrlo važna uloga države u kreiranju i provođenju turističke politike, kao ni marginalizirati nezaobilazna globalizacija turističkih tijekova na našim područjima. Najveći konkurenti Hrvatske oba su navedena bitna činitelja iskoristili i, unatoč našim komparativnim prednostima i tradicionalnim gostima zauzeli poziciju ispred Hrvatske na Sredozemnom turističkom tržištu.

hrvatski turizam; turizam u Sredozemlju; trendovi u turizmu; tržišna analiza; matrica rasta i tržišnih udjela

nije evidentirano

engleski

The comparative analysis of Croatian tourism in the competitive environment of the European Mediterranean

nije evidentirano

Croatian tourism; tourism in the Mediterranean region; tourism trends; market analysis; growth share matrix

nije evidentirano

Podaci o izdanju

436

18.01.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija