Važnost fonetskih vježbi u poučavanju hrvatskoga kao drugoga i stranoga (CROSBI ID 531768)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Banković-Mandić, Ivančica ; Šafarić, Ines
hrvatski
Važnost fonetskih vježbi u poučavanju hrvatskoga kao drugoga i stranoga
U izlaganju ćemo pokazati povijesni pregled održavanja fonetskih vježbi u učenju hrvatskog jezika kao stranog na Filozofskome fakultetu, njihov prestanak i pokušaj obnavljanja. Osvrnut ćemo se na korekciju izgovora u drugim školama i tečajevima hrvatskoga jezika kao J2 te na (ne)važnost fonetike u udžbenicima za strance. Usporedit ćemo situaciju u poučavanju drugih jezika kao J2 (engleskog, njemačkog, francuskog...). Iznijet ćemo i vlastita iskustva u održavanju fonetskih vježbi sa strancima. Pokazat ćemo dojmove s nastave i rezultate ankete o korisnosti i potrebi fonetskih vježbi u poučavanju hrvatskog kao J2. Također, prikazat ćemo i rezultate ankete provedene među lektorima o fonetskim poteškoćama s kojima se susreću na jezičnim vježbama i nemogućnostima njihovog rješavanja.
hrvatski kao J2; fonetske vježbe; izgovor
nije evidentirano
engleski
Importance of phonetic exercises in teaching Croatian as L2
nije evidentirano
Croatian as L2; phonetic exercises; pronounciation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
38-39-x.
2007.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
II. znanstveni skup Hrvatski kao drugi i strani jezik: Knjižica sažetaka
Novak-Milić, Jasna ; Jelaska, Zrinka ; Bergovec, Marina
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo
Podaci o skupu
II. znanstveni skup Hrvatski kao drugi i strani jezik
predavanje
20.10.2007-22.10.2007
Zagreb, Hrvatska