Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta: primjedbe i prijedlozi u primjeni « ; ; ; Bolonjskog procesa» ; ; ; . (CROSBI ID 531751)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mardešić, Sandra ; Damiani Einwalter, Ingrid
hrvatski
Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta: primjedbe i prijedlozi u primjeni « ; ; ; Bolonjskog procesa» ; ; ; .
S obzirom da je u Hrvatskoj već drugu godinu u tijeku provedba reforme svih sveučilišta odnosno „ Bolonjski proces“ , ukazuje se potreba za vrednovanjem provedbe reforme, nastavnih programa i sustava ECTS bodovanja. Istraživanje je provedeno sa studenatima 1. i 2. godine Talijanistike, odnosno sa studentima koji se po prvi puta susreću sa studijem na fakultetu i onima koji su već stekli određeno iskustvo. Metodom ankete ispitivali smo stavove studentata, postignute rezultate te njihove primjedbe o novom načinu studiranja, načelu semestralnosti, sustavu ECTS bodovanja. Promatrali smo i odnos između očekivanja, stvarnog sticanja znanja i sposobnosti te njihove primjene u budućem radu. Rezultati su pokazali kako postoji još velik broj otvorenih pitanja koje će trebati rješavati u tijeku provedbe same reforme.
reforma; program; ECTS bod
nije evidentirano
engleski
Student evaluation of new univesity programs
nije evidentirano
university; programmes; reform; credits
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Evaluacija u nastavi jezika i književnosti
predavanje
04.10.2007-05.10.2007
Nikšić, Crna Gora