Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 313892

Psihologija marketinga


Milas, Goran
Psihologija marketinga, Zagreb: Target, 2007 (monografija)


Naslov
Psihologija marketinga
(Psychology of Marketing)

Autori
Milas, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Target

Grad
Zagreb

Godina
2007

Stranica
252

ISBN
978-953-95319-0-2

Ključne riječi
psihologija; marketing; potrošači; ponašanje;
(psychology; marketing; consumers; behavior)

Sažetak
Knjiga Psihologija marketinga je napisana s namjerom da se u njoj na znanstveno utemeljen način okupe sva važna pitanja koja vezuju ove dvije discipline.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
194-1941533-1518 - Svjetsko istraživanje vrijednosti – Hrvatska u globaliziranom svijetu (Ivan Rimac, )
194-1941558-1530 - Osobine ličnosti, prirodni jezik i kognitivni razvoj (Boris Mlačić, )

Ustanove
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju

Milas, Goran
Psihologija marketinga, Zagreb: Target, 2007 (monografija)
Milas, G. (2007) Psihologija marketinga. Zagreb, Target.
@book{book, author = {Milas, G.}, year = {2007}, pages = {252}, keywords = {psychology, marketing, consumers, behavior}, isbn = {978-953-95319-0-2}, title = {Psychology of Marketing}, keyword = {psychology, marketing, consumers, behavior}, publisher = {Target}, publisherplace = {Zagreb} }