Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga učitelja likovne kulture u prepoznavanju, prevenciji i terapiji traumatizirane djece (CROSBI ID 134854)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Pivac, Dunja Uloga učitelja likovne kulture u prepoznavanju, prevenciji i terapiji traumatizirane djece // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 2; 222-227-x

Podaci o odgovornosti

Pivac, Dunja

hrvatski

Uloga učitelja likovne kulture u prepoznavanju, prevenciji i terapiji traumatizirane djece

U radu se obrazlažu "nove uloge" učitelja likovne kulture, koje su proizašle iz spoznajnih, emocionalnih i moralnih potreba djece i mladeži uključenih u odgojno-obrazovni sustav u Republici Hrvatskoj. Uz tradicionalnu ulogu učitelja likovne kulture, koja se temelji na sustavnom i planskom ostvarivanju ciljeva i zadataka nastavnog predmeta likovna kultura, odnosno na osiguravanju uvjeta i osmišljavanju strategija kojima se potiče, prati i unaprjeđuje djetetov individualni likovni govor, sve se više uočava i ističe "nova uloga" učitelja likovne kulture u prepoznavanju, prevenciji i terapiji traumatizirane djece. Uloga učitelja likovne kulture u složenom procesu pomoći traumatiziranom djetetu podržavajuća je (emocionalna i moralna potpora), posrednička (posrednik između znaka i značenja) i djelomice terapeutska (psihološka pomoć kroz medije vizualnog jezika i izražavanja kao likovnoterapijske metode). Stoga je potrebno dodatno senzibilizirati učitelje likovne kulture i omogućiti im usvajanje potrebnih kompetencija kroz dodatno osposobljavanje da bi mogli preventivno i terapeutski raditi i djelovati u procesu nastave te kroz likovne radionice pomagati svoj djeci i mladima kojima je takva pomoć potrebna.

učitelj likovne kulture; traumatizirano dijete; prepoznavanje; prevencija; terapija

nije evidentirano

engleski

The Role of Art Teachers in Recognition, Prevention and Therapy of Traumatised Children

nije evidentirano

art teacher; traumatised child; recognition; prevention; therapy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

147 (2)

2006.

222-227-x

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija