Vizualno-likovni odgoj i obrazovanje u Hrvatskom nacionalnom obrazovnom standardu (CROSBI ID 34676)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Pivac, Dunja
hrvatski
Vizualno-likovni odgoj i obrazovanje u Hrvatskom nacionalnom obrazovnom standardu
Intenzivne transformacije hrvatskog društva u posljednjih petnaestak godina odražavaju se na cjelokupni školski sustav. Među mnogim promjenama u odgojno-obrazovnom radu važnu novinu predstavlja HNOS (Hrvatski nacionalni obrazovni standard) te njegova primjena u hrvatskim osnovnim školama. Eksperimentalna primjena HNOS-a kroz pilot projekt provedena je u školskoj godini 2005/06., što je rezultiralo izradom novoga natavnog plana i programa za osnovnu školu koji se primjenjuje od školske godine 2006/07. Obrazovni standardi predviđeni su i za umjetničko i estetsko područje, tj. za likovnu te glazbenu kulturu. HNOS i na njemu utemeljen kurikulum za likovnu kulturu ne predviđa samo obrazovne standarde, već cjelovito inoviranje odgojno-obrazovnog procesa sa stajališta suvremenih pedagoških i didaktičkih spoznaja. U novom kurikulumu likovnog odgoja i obrazovanja više se pozornosti pridaje radu s darovitim učenicima te učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama. Primjenom HNOS-a u odgojno-obrazovnom procesu u Republici Hrvatskoj izbjeći će se nedostaci evaluacije učeničkih znanja i vještina predviđenih PISA projektom (jezik-matematika-znanost) jer je tim projektom pojam obrazovanja neprimjereno reduciran na funkcionalističko-pragmatičku dimenziju (kompetencije).
Hrvatski nacionalni obrazovni standard, vizualno-likovni odgoj i obrazovanje, kompetencije
nije evidentirano
engleski
Visual Arts Education in the Croatian National Educational Standard
nije evidentirano
Croatian National Educational Standard, Visual Arts Education, Competences
nije evidentirano
Podaci o prilogu
559-565-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
2007.
978-953-99167-1-6