Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga studentskih anketa u oblikovanju programa hrvatskoga kao J2 (CROSBI ID 531480)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Kekelj, Martina ; Ratkajec, Tatjana Uloga studentskih anketa u oblikovanju programa hrvatskoga kao J2 // Drugi znanstveni skup Hrvatski kao drugi i strani jezik ; knjižica sažetaka = Second scientific conference Croatian as a second and foreign language : book of abstacts / Novak-Milić, Jasna ; Jelaska, Zrinka ; Bergovec, Marina (ur.). Zagreb: Hrvatsko filološko društvo, 2007. str. 50-51

Podaci o odgovornosti

Kekelj, Martina ; Ratkajec, Tatjana

hrvatski

Uloga studentskih anketa u oblikovanju programa hrvatskoga kao J2

Mnogo toga utječe na oblikovanje nastave inojezičnoga hrvatskoga: duljina poučavanja, broj i raspored sati nastave, ciljevi učenja, predznanje učenika, njihova obilježja, raspoloživost nastavnika, njihova pripremljenosti, okolina u kojoj se uči, dob učenika itd. Od važnijih su točaka u oblikovanju programa učeničke potrebe i želje, u novije doba sve proučavanije, kao i prilagodbe programa na temelju učeničkih potreba. Njih se može spoznati na različite načine izravnim i posrednim istraživanjem. Izravna istraživanja uključuju izvornu građu poput osmišljenih pokusa, promatranja učenika na konkretnoj nastavi, raščlanjivanja njihovih pismenih i usmenih radova, ispita te odgovora u upitnicima, anketama ili razgovorima. Posredno istraživanje uključuje pregled postojećih istraživanja, općenito, za druge jezike ili za promatrani jezik. Za hrvatski postoji tek nekoliko radova koji se bave potrebama inojezičnih učenika hrvatskoga. U ovome će se radu raščlaniti odgovori u nekoliko studentskih anketa konkretnoga programa inojezičnoga hrvatskoga. Osim preglednih uključit će se i kvalitativna istraživanja. Pokazat će se što i kako učenici odgovaraju, što smatraju prihvatljivim i poželjnim u jezičnoj nastavi hrvatskoga koju su pohađali, a što ne. Osvrnut će se i na promjene u samim anketama i programu na koje su utjecali iskazani učenički odgovori. K tomu će se pokazati kako se i zašto u oblikovanju programa odgovorilo (ili nije) na potrebe i želje anketiranih studenata.

inojezični hrvatski ; studentske potrebe ; anketa

nije evidentirano

engleski

The role of student's questionnaires in framing the program for teaching croatian language as a foreign language

nije evidentirano

Croatian as a second and foreign language ; students needs ; inquiry

nije evidentirano

Podaci o prilogu

50-51.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Drugi znanstveni skup Hrvatski kao drugi i strani jezik ; knjižica sažetaka = Second scientific conference Croatian as a second and foreign language : book of abstacts

Novak-Milić, Jasna ; Jelaska, Zrinka ; Bergovec, Marina

Zagreb: Hrvatsko filološko društvo

Podaci o skupu

Znanstveni skup Hrvatski kao drugi i strani jezik (2 ; 2007)

predavanje

20.09.2007-22.09.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija