Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Optimizacija taktike upravljanja prometom na raskrižju ulice grada Vukovara i avenije Marina Držića u Zagrebu (CROSBI ID 531253)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Franić, Saša ; Županović, Dino ; Lanović, Zdenko, Anžek, Mario Optimizacija taktike upravljanja prometom na raskrižju ulice grada Vukovara i avenije Marina Držića u Zagrebu // KoREMA - Dvadesetsedmi skup o prometnim sustavima s međunarodnim sudjelovanjem AUTOMATIZACIJA U PROMETU 2007 / Šakić, Željko (ur.). Varaždin : Budimpešta: Hrvatsko društvo za komunikacije, računarstvo, elektroniku, mjerenja I automatiku (KoREMA), 2007. str. 63-68-x

Podaci o odgovornosti

Franić, Saša ; Županović, Dino ; Lanović, Zdenko, Anžek, Mario

hrvatski

Optimizacija taktike upravljanja prometom na raskrižju ulice grada Vukovara i avenije Marina Držića u Zagrebu

Odvijanje prometa na raskrižju ulice grada Vukovara i avenije Marina Držića u Zagrebu, prema relevantnim pokazateljima učinka odvijanja prometa i razinom usluge trenutačno se može ocijeniti kao nezadovoljavajuće. Navedeno stanje posebno dolazi do izražaja tijekom vršnih perioda, kada se stvaraju povećani repovi čekanja. Međutim, neodgovarajuća razina odvijanja prometa vidljiva je i tijekom ostalih perioda tijekom dana. Prema trenutačnom signalnom planu, promet se odvija u 5 prometnih faza. Od toga, 4 prometne faze obuhvaćaju sve cestovne sudionike u prometu, te 5-te prometne faze, namijenjene isključivo prolasku tramvaja. S obzirom na nepostojanje sustava najave tramvaja, nemoguće je odrediti smjer kretanja pojedinog tramvaja, što je kompenzirano definiranjem 5. faze, koja je postavljena u skladu sa davanjem prioriteta prolasku tramvaja u svim smjerovima. Nažalost, ovakav način reguliranja prolazaka tramvaja kroz raskrižje predstavlja glavni uzrok pojave vremenskih gubitaka i smanjenog protoka cestovnih vozila na raskrižju. Ukupni gubici zbog ovakvog načina regulacije iznose i do 15% vremena trajanja ciklusa. Postojeći uvjeti ne dopuštaju poboljšanje uvjeta odvijanja prometa, međutim uvođenjem senzorskih tehnologija, odnosno optimizacijom taktike upravljanja prometom, moguće je pronaći optimalno rješenje problema.

optimizacija; signalni plan; upravljanje prometom

nije evidentirano

engleski

Optimization of traffic control tactics at the intersection of the grada Vukovara street and the avenija Marina Držića in Zagreb

nije evidentirano

optimization; signal plan; traffic control

nije evidentirano

Podaci o prilogu

63-68-x.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

KoREMA - Dvadesetsedmi skup o prometnim sustavima s međunarodnim sudjelovanjem AUTOMATIZACIJA U PROMETU 2007

Šakić, Željko

Varaždin : Budimpešta: Hrvatsko društvo za komunikacije, računarstvo, elektroniku, mjerenja I automatiku (KoREMA)

Podaci o skupu

KoREMA - Dvadesetsedmi skup o prometnim sustavima s međunarodnim sudjelovanjem AUTOMATIZACIJA U PROMETU 2007

predavanje

14.11.2007-18.11.2007

Budimpešta, Mađarska; Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport