Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 310368

Konzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke


Vranić, Franko; Dlačić, Jasmina
Konzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju = Customer value in a dynamic environment / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet ; CROMAR, 2008. str. 241-260


Naslov
Konzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke
(Consistency of Building Croatia as a Brand)

Autori
Vranić, Franko ; Dlačić, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju = Customer value in a dynamic environment

Urednik/ci
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Izdavač
Ekonomski fakultet ; CROMAR

Grad
Rijeka

Godina
2008

Raspon stranica
241-260

ISBN
978-953-6148-73-8

Ključne riječi
Brand, nacionalni brand, Hrvatska, turizam, ljudi
(Brand, national brand, Croatia, tourism, people)

Sažetak
Sve brži razvoj svijeta u njegovim različitim segmentima dovodi do sve veće globalizacije. To sa sobom donosi prednosti i nedostatke koji utječu na subjekte koji se pojavljuju na tržištu među kojima su i države. Država svojim aktivnostima nastoji privući turiste, tehnološki napredne kompanije, kapital, radnu snagu i sl. Jedan od načina za ostvarenje tog cilja je stvoriti marku od države. Podaci govore da Hrvatska usprkos poduzimanim aktivnostima na tom području, još uvijek nema izgrađen jasan, jedinstven i prepoznatljiv imidž u svijetu. Stvaranjem marke Hrvatska bi bolje iskoristila svoje postojeće potencijale te razvila druga područja djelovanja. No stvaranje marke treba početi graditi iznutra. Osnovni elementi koji čine državu kao marku (nacionalni marku) su turizam, politika, ljudi, 1 brandovi, kultura i unutarnja ulaganja. Za uspješno stvaranje marke je važno da svi ti elementi budu usklađeni međusobno i unutar sebe samih. U fokusu ovog istraživanja su ljudi i turizam. Ljudi kroz pružanje vrijednosti i ispunjavanje očekivanja stvaraju zadovoljstvo i razvijaju odanost potrošača. Zadovoljni potrošači - turisti svoje zadovoljstvo odnose u svoje države te tako stvaraju pozitivnu sliku o Hrvatskoj u inozemstvu. Turizam je u radu istražen jer struka kaže da upravo on ima veliki potencijal u predstavljanju Hrvatske u svijetu. U radu je istražen doprinos ljudi u stvaranju nacionalne marke, doprinos Hrvatske turističke zajednice u stvaranju nacionalne marke te međusobna usklađenost tih dvaju elemenata. Na kraju su dane smjernice za povećavanje usklađenost između navedenih elemenata s ciljem jačanja hrvatskog nacionalne marke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad je kao predavanje prezentiran na skupu XX. Kongres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti. Prošireni sažetak je dostupan u Zborniku sažetaka: Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.) ; Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 2007. ISBN: 978-953-6148-63-9. U knjizi Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju = Customer value in a dynamic environment su objavljeni samo izabrani radovi sa spomenutog znanstvenog skupa CROMAR-a.



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Jasmina Dlačić, (281265)