Konzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke (CROSBI ID 34563)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vranić, Franko ; Dlačić, Jasmina
hrvatski
Konzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke
Sve brži razvoj svijeta u njegovim različitim segmentima dovodi do sve veće globalizacije. To sa sobom donosi prednosti i nedostatke koji utječu na subjekte koji se pojavljuju na tržištu među kojima su i države. Država svojim aktivnostima nastoji privući turiste, tehnološki napredne kompanije, kapital, radnu snagu i sl. Jedan od načina za ostvarenje tog cilja je stvoriti marku od države. Podaci govore da Hrvatska usprkos poduzimanim aktivnostima na tom području, još uvijek nema izgrađen jasan, jedinstven i prepoznatljiv imidž u svijetu. Stvaranjem marke Hrvatska bi bolje iskoristila svoje postojeće potencijale te razvila druga područja djelovanja. No stvaranje marke treba početi graditi iznutra. Osnovni elementi koji čine državu kao marku (nacionalni marku) su turizam, politika, ljudi, 1 brandovi, kultura i unutarnja ulaganja. Za uspješno stvaranje marke je važno da svi ti elementi budu usklađeni međusobno i unutar sebe samih. U fokusu ovog istraživanja su ljudi i turizam. Ljudi kroz pružanje vrijednosti i ispunjavanje očekivanja stvaraju zadovoljstvo i razvijaju odanost potrošača. Zadovoljni potrošači - turisti svoje zadovoljstvo odnose u svoje države te tako stvaraju pozitivnu sliku o Hrvatskoj u inozemstvu. Turizam je u radu istražen jer struka kaže da upravo on ima veliki potencijal u predstavljanju Hrvatske u svijetu. U radu je istražen doprinos ljudi u stvaranju nacionalne marke, doprinos Hrvatske turističke zajednice u stvaranju nacionalne marke te međusobna usklađenost tih dvaju elemenata. Na kraju su dane smjernice za povećavanje usklađenost između navedenih elemenata s ciljem jačanja hrvatskog nacionalne marke.
brand, nacionalni brand, Hrvatska, turizam, ljudi
Rad je kao predavanje prezentiran na skupu XX. Kongres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti. Prošireni sažetak je dostupan u Zborniku sažetaka: Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.) ; Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 2007. ISBN: 978-953-6148-63-9. U knjizi Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju = Customer value in a dynamic environment su objavljeni samo izabrani radovi sa spomenutog znanstvenog skupa CROMAR-a.
engleski
Consistency of Building Croatia as a Brand
nije evidentirano
brand, national brand, Croatia, tourism, people
nije evidentirano
Podaci o prilogu
241-260.
objavljeno
Podaci o knjizi
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju = Customer value in a dynamic environment
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
2008.
978-953-6148-73-8