Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Identitet autohtonih proizvoda - odrednica reakcija potrošača (CROSBI ID 34555)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Grbac, Bruno ; Milohanović, Ana Identitet autohtonih proizvoda - odrednica reakcija potrošača // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 183-196

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno ; Milohanović, Ana

hrvatski

Identitet autohtonih proizvoda - odrednica reakcija potrošača

Autori polaze od postavke da su reakcije potrošača pod utjecajem ukupnosti kvalitete i osobitosti proizvoda, odnosno da je identitet autohtonih proizvoda odrednica reakcije potrošača. U tu svrhu provest će se istraživanje za stolom i na terenu, a predmet promatranja bit će ponašanje turista kao potrošača i hrana kao autohtoni proizvod. Hrana je sve češći motiv dolaska u turističku destinaciju, a zbog značajnog mjesta kojeg zauzima na listi turističkih potreba, predstavlja esencijalni element u oblikovanju turističke ponude. Svjetski trendovi u turističkoj prehrani ukazuju na značaj autohtonih proizvoda u stvaranju prepoznatljivog identiteta turističkog proizvoda destinacije. Kušanjem autohtonih proizvoda destinacije turisti su u mogućnosti obogatiti svoje znanje o drugim kulturama i običajima, osjetiti domaći ugođaj i atmosferu te proživjeti nezaboravno iskustvo i doživljaj na putovanju. Kvaliteta osobnog ili ukupnog doživljaja za vrijeme boravka u destinaciji postaje kriterij kojim potrošači evaluiraju turističku destinaciju i njezine proizvode. Temeljem spoznaja i rezultata istraživanja za stolom provest će se istraživanje na terenu, kojim će se na statistički značajnom uzorku turista u Istri, ispitati značaj i utjecaj ponude kvalitetne hrane, tj. autohtonih istarskih proizvoda na zadovoljavanje potreba sve zahtjevnijih turista. Istražit će se i utjecaj autohtonih proizvoda na stvaranje prepoznatljivog identiteta turističke destinacije te očuvanje njezinog kulturnog bogatstva i nasljeđa.

identitet, autohtoni proizvodi hrane, ponašanje potrošača

Rad je prezentiran na skupu XX. Kongres CROMAR-a "Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti" ; Prošireni sažetak je dostupan u Zborniku sažetaka ; Grbac, Bruno ; Meler, Marcel ; Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 2007. ; ISBN: 978-953-6148-63-9.

engleski

The Identity of Autochthonous Products - Determinant of Consumer Reaction

nije evidentirano

identity, autochthonous food products, consumer behavior

nije evidentirano

Podaci o prilogu

183-196.

objavljeno

Podaci o knjizi

Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

2008.

978-953-6148-73-8

Povezanost rada

Ekonomija