Identitet autohtonih proizvoda - odrednica reakcija potrošača (CROSBI ID 34555)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno ; Milohanović, Ana
hrvatski
Identitet autohtonih proizvoda - odrednica reakcija potrošača
Autori polaze od postavke da su reakcije potrošača pod utjecajem ukupnosti kvalitete i osobitosti proizvoda, odnosno da je identitet autohtonih proizvoda odrednica reakcije potrošača. U tu svrhu provest će se istraživanje za stolom i na terenu, a predmet promatranja bit će ponašanje turista kao potrošača i hrana kao autohtoni proizvod. Hrana je sve češći motiv dolaska u turističku destinaciju, a zbog značajnog mjesta kojeg zauzima na listi turističkih potreba, predstavlja esencijalni element u oblikovanju turističke ponude. Svjetski trendovi u turističkoj prehrani ukazuju na značaj autohtonih proizvoda u stvaranju prepoznatljivog identiteta turističkog proizvoda destinacije. Kušanjem autohtonih proizvoda destinacije turisti su u mogućnosti obogatiti svoje znanje o drugim kulturama i običajima, osjetiti domaći ugođaj i atmosferu te proživjeti nezaboravno iskustvo i doživljaj na putovanju. Kvaliteta osobnog ili ukupnog doživljaja za vrijeme boravka u destinaciji postaje kriterij kojim potrošači evaluiraju turističku destinaciju i njezine proizvode. Temeljem spoznaja i rezultata istraživanja za stolom provest će se istraživanje na terenu, kojim će se na statistički značajnom uzorku turista u Istri, ispitati značaj i utjecaj ponude kvalitetne hrane, tj. autohtonih istarskih proizvoda na zadovoljavanje potreba sve zahtjevnijih turista. Istražit će se i utjecaj autohtonih proizvoda na stvaranje prepoznatljivog identiteta turističke destinacije te očuvanje njezinog kulturnog bogatstva i nasljeđa.
identitet, autohtoni proizvodi hrane, ponašanje potrošača
Rad je prezentiran na skupu XX. Kongres CROMAR-a "Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti" ; Prošireni sažetak je dostupan u Zborniku sažetaka ; Grbac, Bruno ; Meler, Marcel ; Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 2007. ; ISBN: 978-953-6148-63-9.
engleski
The Identity of Autochthonous Products - Determinant of Consumer Reaction
nije evidentirano
identity, autochthonous food products, consumer behavior
nije evidentirano
Podaci o prilogu
183-196.
objavljeno
Podaci o knjizi
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
2008.
978-953-6148-73-8