Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Sustav marketing-kontrole u procesno orijentiranom poduzeću (CROSBI ID 34554)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Grbac, Bruno ; Kežman, Elvedina Sustav marketing-kontrole u procesno orijentiranom poduzeću // Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 114-126

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno ; Kežman, Elvedina

hrvatski

Sustav marketing-kontrole u procesno orijentiranom poduzeću

Za ostvarivanje ciljeva poslovanja poduzeća kontinuirano prate realizaciju marketinških strategija, evaluiraju rezultate u odnosu na postavljene standarde te revidiraju implementaciju u skladu s promjenama u okruženju i zahtjevima trenutka. Smatra se da uspostavljanje efikasnog, efektivnog i adaptabilnog sustava marketing kontrole osigurava primjereni odgovor dinamici okruženja. U radu se polazi od pretpostavke da se implementacijom sustava marketinške kontrole u procesno usmjerenim tržišnim subjektima osigurava ostvarivanje održive konkurentske prednosti. U tu svrhu istražit će se odrednice uspostave sustava kontrole marketinških aktivnosti u procesno orijentiranim tržišnim subjektima, utvrditi njihov menuodnos i utjecaj na ostale veličine upravljanja. Uvažavajući rezultate istraživanja izradit će se model marketinške kontrole u procesno orijentiranom tržišnom subjektu.

marketinška kontrola, procesno orijentirani tržišni subjekt, model marketinške kontrole

Rad je kao poster prezentiran na skupu XX. Kongres CROMAR-a. Prošireni sažetak je dostupan u Knjizi sažetaka ; Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.) ; Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 2007. ; ISBN: 978-953-6148-63-9.

engleski

The System of Marketing Control in a Process Oriented Company

nije evidentirano

marketing control, process oriented company, model of marketing control

nije evidentirano

Podaci o prilogu

114-126.

objavljeno

Podaci o knjizi

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

2008.

978-953-6148-72-1

Povezanost rada

Ekonomija