Popularna književnost i shopping: predodžbe ženskih žanrova u Gospođi Bovary i Tri kavaljera frajle Melanije (CROSBI ID 530681)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Grdešić, Maša
hrvatski
Popularna književnost i shopping: predodžbe ženskih žanrova u Gospođi Bovary i Tri kavaljera frajle Melanije
U članku se pokušava, u kontekstu moderniteta kao razdoblja kulture, na primjerima Flaubertova i Krležina romana precizno analizirati lektira koju junakinje tih romama čitaju i na taj način objasniti njihova opsesija popularnim ljubavnim romanima. U međupodručju studija kulture i književnosti autorica analizira predodžbe o ženskoj svakidašnjici kao i predodžbe o ženskim žanrovima u razdoblju masovne kulturne proizvodnje i njezina prodora u privatni život.
modernizam; popularna književnost; žanr; žene
nije evidentirano
engleski
Popular Fiction and Shopping: Images of Women's Genres in Gustave Flaubert's Madam Bovary and Miroslav Krleža's Tri kavaljera frajle Melanije
nije evidentirano
modernism; popular fiction; genres; women
nije evidentirano
Podaci o prilogu
247-280.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova s 9. znanstvenog skupa Komparativna povijest hrvatske književnosti : hrvatska književnost XX stoljeća u prijevodima: emisija i recepcija
Pavlović, Glunčić - Bužančić
Split: Književni krug Split
978-953-163-294-2
Podaci o skupu
Znanstveni skup Komparativna povijest hrvatske književnosti (9 ; 2006)
ostalo
01.01.2007-01.01.2007
Split, Hrvatska