Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razlike između nastavnika i nastavnica tjelesne i zdravstvene kulture u prostoru nekih pokazatelja radne okoline i zdravlja (CROSBI ID 134164)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kosinac, Zdenko ; Bižaca, Jelena Razlike između nastavnika i nastavnica tjelesne i zdravstvene kulture u prostoru nekih pokazatelja radne okoline i zdravlja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 51 (2002), 1-2; 97-105-x

Podaci o odgovornosti

Kosinac, Zdenko ; Bižaca, Jelena

hrvatski

Razlike između nastavnika i nastavnica tjelesne i zdravstvene kulture u prostoru nekih pokazatelja radne okoline i zdravlja

Na uzorku od 90 nastavnika i 90 profesora Tjelesne i zdravstvene kulture Splitsko-dalmatinske županije (podjednako zastupljenih po spolnoj pripadnosti) izvršeno je ispitivanje s ciljem da se utvrde eventualne razlike u prostoru nekih pokazatelja radne okoline i zdravstvenog stanja. Diskriminativne analize su potvrdile hipotezu da, u ovom slučaju, egzistira jedna latentna dimenzija koja razdvaja ispitanike s obzirom na spolnu pripadnost u prostoru nekih pokazatelja radne okoline i zdravlja. Nastavnici osnovnih škola) i profesori (srednjih škola) općenito češće nastavu Tjelesne i zdravstvene kulture u lošijim uvjetima rada. To se posebno odnosi na profesore u srednjim školama. Uz to oni znatno manje pridaju važnost izvođenja nastave Tjelesne i zdravstvene kulture u zahtijevanoj odjeći i obući. Unatoč tome, u njih je prisutnost zdravstvenih smetnji znatno manja u odnosu na nastavnice i profesorice.

radna okolina; nastavnici; zdravlje

nije evidentirano

engleski

The differences between male and female physical education teachers in space of some working environment and health indicators

nije evidentirano

working environment; teachers; health

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51 (1-2)

2002.

97-105-x

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija