Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kratkoročno i dugoročno poslovanje : tko još ima vremena (strateški) razmišljati? (CROSBI ID 133937)

Prilog u časopisu | stručni rad

Rupčić, Nataša Kratkoročno i dugoročno poslovanje : tko još ima vremena (strateški) razmišljati? // Poslovni magazin, 5 (2007), 6; 40-42

Podaci o odgovornosti

Rupčić, Nataša

hrvatski

Kratkoročno i dugoročno poslovanje : tko još ima vremena (strateški) razmišljati?

Za donošenje strategije, posebno strategije na razini cjelokupnog poduzeća potrebno je razmišljati strateški, odnosno primjenjivati i razvijati konceptualne vještine. Ova vještina uključuje menadžerovu sposobnost promišljanja, procesuiranja informacija i planiranja. To znači da menadžer mora biti sposoban sagledati ne samo položaj nekog dijela poduzeća u odnosu na poduzeće kao cjelinu, već i položaj poduzeća u odnosu na pripadajuću granu, grupaciju pa sve do mjesta i uloge poduzeća u socijalnoj okolini. Potrebno je dakle spoznati « ; veliku sliku» ; , prepoznati važne elemente u situaciji i razumjeti odnose između njih. Od menadžera se dakle zahtijeva da imaju širok vremenski i prostorni horizont, odnosno da misle strategijski. Međutim, u praksi situacija često ne odgovara teorijskim postavkama. U suvremenom okruženju brzih promjena menadžerima je sve teže odmaknuti se od svakodnevnih problema i sagledati « ; veliku sliku» ; . Poslovni svijet suočen je s novim fenomenom: gladi za vremenom. Menadžeri vode sve nesmiljeniju bitku kako bi kontrolirali vlastito vrijeme. Nije riječ samo o činjenici da imaju premalo vremena rješavati svakodnevne probleme, već o činjenici da nemaju vremena kako bi razmišljali strateški. Istraživanja pokazuju kako nemogućnost bavljenja dugoročnim i strateškim mišljenjem danas pogađa većinu poslovnih ljudi. Mnogi se žale da su kontinuirano u fazi preživljavanja pa reagiraju samo na hitne situacije, manevrirajući u donošenju odluka, umjesto da donose odluke koje će poduzeće usmjeravati u budućnosti.

strateško mišljenje; kreativnost; upravljanje promjenema

nije evidentirano

engleski

Short and long term business : who has the time to think (strategically)?

nije evidentirano

strategic thinking; creatitity; time management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (6)

2007.

40-42

objavljeno

1334-0905

Povezanost rada

Ekonomija