Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Total quality management : Istina i zablude pri upravljanju kvalitetom (CROSBI ID 133936)

Prilog u časopisu | stručni rad

Rupčić, Nataša Total quality management : Istina i zablude pri upravljanju kvalitetom // Poslovni magazin, 5 (2007), 3; 44-45

Podaci o odgovornosti

Rupčić, Nataša

hrvatski

Total quality management : Istina i zablude pri upravljanju kvalitetom

U svrhu postizanja konkurentnosti poduzeća američki su menadžeri razvili koncept cjelovitog upravljanja kvalitetom (Total Quality Management, TQM). TQM je holistička filozofija oko čijeg definiranje nema konsenzusa. Smatra se da je to istovremeno koncept, proces, poslovna strategija, tehnika, filozofija, skup disciplina itd. Može se definirati kao koncept kojemu je cilj stalnim unaprjeđenjem svih procesa stvaranja vrijednosti uz participaciju zaposlenika razvijati sustav upravljanja kvalitetom radi isporuke kvalitete kupcu. TQM uključuje dizajniranje proizvoda prema spoznatim zahtjevima kupaca, učenje kako proizvesti taj proizvod uz efektivnu mogućnost skraćivanja vremena i snižavanja troškova te permanentno traženje unaprjeđenja. Prema filozofiji TQM-a nije dovoljno da poduzeća dobro radi, već mora stalno ulagati napore za unaprjeđenje. Radi se o kontinuiranom unaprjeđenju koje podrazumijeva implementaciju velikog broja malih, inkrementalnih unaprjeđenja u svim područjima organizacije. Temeljna filozofija je da stalno i postupno unaprjeđenje ima najvišu vjerojatnost za uspjeh pa stoga svatko treba naći mogućnost da unaprijedi barem dio svoga posla. Kontinuirano unaprjeđivanje provodi se stalno, primjenjuju ga svi odjeli, na svim proizvodima, uslugama i aktivnostima u poduzeću. Istovremeno se mijenja i odnos prema kvaliteti, od tzv. « ; prihvatljive razine kvalitete» ; (engl. Acceptable Quality Levels) prema tzv. zero defect orijentaciji, odnosno nula grešaka.

cjelovito upravljanje kvalitetom; promjene; unaprjeđenje kvalitete

nije evidentirano

engleski

Total quality management : truth and misconceptions in quality management

nije evidentirano

total quality management; changes; quality improvement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (3)

2007.

44-45

objavljeno

1334-0905

Povezanost rada

Ekonomija