Institucijska mreža kulturnog turizma (CROSBI ID 530122)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Demonja, Damir
hrvatski
Institucijska mreža kulturnog turizma
Kako je kulturni turizam proizvod za kojim postoji visoki rast potražnje u svijetu i Europi, njegov razvitak jedna je od strateških orijentacija hrvatskog turizma. Time se obogaćuje sama turistička ponuda, odnosno turistički proizvod, produljuje sezona, povećava potrošnja i privlače bolji tržišni segmenti. Kulturnim turizmom i usvajanjem Strategije razvoja kulturnog turizma od Vlade RH, te konkretnim potezima: osnivanjem Ureda za kulturni turizam i Savjeta za kulturni turizam u svibnju 2004. godine, kao i međuresornom suradnjom ministarstava, onoga mora, turizma, prometa i razvitka RH te kulture RH s Hrvatskom turističkom zajednicom pokušat će se ostvariti niz ciljeva od kojih je jedan od najznačajnijih definiranje preciznih kriterija kod odabira nacionalnih kulturno-turističkih proizvoda. Namjera je ovog teksta, u sažetom pregledu, upoznati čitateljem s ustrojem, prije svega, Uprave za sustav turističkih zajednica i selektivne oblike turizma Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka RH, njezinim temeljnim zadacima, te osnovnim ciljevima i zadaćama kulturnog turizma.
Hrvatska; turizam; kulturni turizam; kulturno-turistički proizvod; strategija; ministarstvo.
Pregledni rad
engleski
Institutional Network of Cultural Tourism
nije evidentirano
Croatia; tourism; cultural tourism; cultural-tourist product; strategy; ministry.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
11-15.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Etnologija i kulturni turizam
Petrović Leš, Tihana ; Pletenac, Tomislav
Zagreb: FF Press
953-175-243-5
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096