Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 306626

Marketing and Retailing Strategy


Vranesevic, Tihomir; Vignali, Claudio.; Vrontis, Demetris
Marketing and Retailing Strategy, Zagerb: Accent, 2006 (monografija)


Naslov
Marketing and Retailing Strategy

Autori
Vranesevic, Tihomir ; Vignali, Claudio. ; Vrontis, Demetris

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Accent

Grad
Zagerb

Godina
2006

Stranica
422

ISBN
953-9976239

Ključne riječi
Marketing strategy; retailing; marekting decisions; marketing mix

Sažetak
The book is a texbook for students of Marketing. It describes the marketing startegy in the filed of retail menagement

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Marija Tomašević-Lišanin, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju

Vranesevic, Tihomir; Vignali, Claudio.; Vrontis, Demetris
Marketing and Retailing Strategy, Zagerb: Accent, 2006 (monografija)
Vranesevic, T., Vignali, C. & Vrontis, D. (2006) Marketing and Retailing Strategy. Zagerb, Accent.
@book{book, year = {2006}, pages = {422}, keywords = {Marketing strategy, retailing, marekting decisions, marketing mix}, isbn = {953-9976239}, title = {Marketing and Retailing Strategy}, keyword = {Marketing strategy, retailing, marekting decisions, marketing mix}, publisher = {Accent}, publisherplace = {Zagerb} }