Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 306523

Školsko (formalno), neformalno i informalno obrazovanje


Jurić, Vladimir
Školsko (formalno), neformalno i informalno obrazovanje // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, Zagreb, 2007. str. 68-80 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Školsko (formalno), neformalno i informalno obrazovanje
(School (Formal), Non-formal and Informal Education)

Autori
Jurić, Vladimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, Zagreb, 2007, 68-80

ISBN
978-953-99167-2-3

Skup
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.-21.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Formalno obrazovanje; neformalno obrazovanje; informalno obrazovanje; samoučenje; implicitno učenje; reaktivno učenje; Homo Zappiens
(Formal education; non-formal education; informal education; self-study; implicit learning; reactive learning; Homo Zappiens)

Sažetak
Odnos između formalnog (školskog), neformalnog i informalnog obrazovanja u novije se vrijeme nastoji redefinirati, što je posljedica drukčijega gledanja na ciljeve, procedure i okolnosti obrazovanja. "Brišu" se granice između različitih formalnih i neformalnih načina obrazovanja, "konkurentnost" izvanškolskih i samoorganizirajućih načina obrazovanja pokazuje sve važnije pozitivne učinke u napredovanju osoba koje se obrazuju na alternativne načine. Nove on-line generacije mladih, i ne samo mladih, obrazuju se u komunikaciji s Internetom, i to tako da u operativnom smislu samoodređuju učenje, što povratno djeluje na stilove obrazovanja i učenja i u drugim okolnostima. Škola je pred novim izazovima, koji se mogu okarakterizirati kao potreba za elastičnijim odnosom prema izvaninstitucionalnom obrazovanju, ali i "oponašanjem" pozitivnih i poticajnih prednosti neformalnog i informalnog obrazovanja "ugrađujući" u sustav one modele obrazovanja koji povezuju formalno, neformalno i informalno učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Vlatko Previšić, )
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Neven Hrvatić, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb