Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Školsko (formalno), neformalno i informalno obrazovanje (CROSBI ID 529890)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Jurić, Vladimir Školsko (formalno), neformalno i informalno obrazovanje // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 68-80-x

Podaci o odgovornosti

Jurić, Vladimir

hrvatski

Školsko (formalno), neformalno i informalno obrazovanje

Odnos između formalnog (školskog), neformalnog i informalnog obrazovanja u novije se vrijeme nastoji redefinirati, što je posljedica drukčijega gledanja na ciljeve, procedure i okolnosti obrazovanja. "Brišu" se granice između različitih formalnih i neformalnih načina obrazovanja, "konkurentnost" izvanškolskih i samoorganizirajućih načina obrazovanja pokazuje sve važnije pozitivne učinke u napredovanju osoba koje se obrazuju na alternativne načine. Nove on-line generacije mladih, i ne samo mladih, obrazuju se u komunikaciji s Internetom, i to tako da u operativnom smislu samoodređuju učenje, što povratno djeluje na stilove obrazovanja i učenja i u drugim okolnostima. Škola je pred novim izazovima, koji se mogu okarakterizirati kao potreba za elastičnijim odnosom prema izvaninstitucionalnom obrazovanju, ali i "oponašanjem" pozitivnih i poticajnih prednosti neformalnog i informalnog obrazovanja "ugrađujući" u sustav one modele obrazovanja koji povezuju formalno, neformalno i informalno učenje.

formalno obrazovanje; neformalno obrazovanje; informalno obrazovanje; samoučenje; implicitno učenje; reaktivno učenje; Homo Zappiens

nije evidentirano

engleski

School (Formal), Non-formal and Informal Education

nije evidentirano

formal education; non-formal education; informal education; self-study; implicit learning; reactive learning; Homo Zappiens

nije evidentirano

Podaci o prilogu

68-80-x.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N.

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

978-953-99167-2-3

Podaci o skupu

Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

pozvano predavanje

19.09.2007-21.09.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija