Oblici valorizacije učinaka animacije u turizmu (CROSBI ID 24670)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Cerović, Zdenko
hrvatski
Oblici valorizacije učinaka animacije u turizmu
Turistička se animacija planira, projektira i izvodi u cilju dočaravanja ukupnoga doživljaja i stvaranja osjećaja da je došlo do zadovoljenja motiva gostiju. Turistička animacija ima svoj gospodarstveni smisao samo onda ako menadžment i poduzetnik ostvaruju svoje interese i ciljeve.Ekonomske učinke animacije u turizmu možemo grupirati u tri osnovne skupine polazeći s aspekta očekivanja interesnih skupina.
oblici valorizacije učinaka, animacija u turizmu,
nije evidentirano
engleski
Types of Evaluation of Animations Results in Tourism
nije evidentirano
types of results evaluation, animation in tourism
nije evidentirano
Podaci o prilogu
139-151-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Animacija u hotelijersko-turističkoj ponudi
Peršić, Milena
Opatija: Vološćansko grafičko poduzeće
1999.
338-484(035)