Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Oblici valorizacije učinaka animacije u turizmu (CROSBI ID 24670)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Cerović, Zdenko Oblici valorizacije učinaka animacije u turizmu // Animacija u hotelijersko-turističkoj ponudi / Peršić, Milena (ur.). Opatija: Vološćansko grafičko poduzeće, 1999. str. 139-151-x

Podaci o odgovornosti

Cerović, Zdenko

hrvatski

Oblici valorizacije učinaka animacije u turizmu

Turistička se animacija planira, projektira i izvodi u cilju dočaravanja ukupnoga doživljaja i stvaranja osjećaja da je došlo do zadovoljenja motiva gostiju. Turistička animacija ima svoj gospodarstveni smisao samo onda ako menadžment i poduzetnik ostvaruju svoje interese i ciljeve.Ekonomske učinke animacije u turizmu možemo grupirati u tri osnovne skupine polazeći s aspekta očekivanja interesnih skupina.

oblici valorizacije učinaka, animacija u turizmu,

nije evidentirano

engleski

Types of Evaluation of Animations Results in Tourism

nije evidentirano

types of results evaluation, animation in tourism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

139-151-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Animacija u hotelijersko-turističkoj ponudi

Peršić, Milena

Opatija: Vološćansko grafičko poduzeće

1999.

338-484(035)

Povezanost rada

Ekonomija