Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 30631

Oblici valorizacije učinaka animacije u turizmu


Cerović, Zdenko
Oblici valorizacije učinaka animacije u turizmu // Animacija u hotelijersko-turističkoj ponudi / Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Vološćansko grafičko poduzeće, Volosko-Opatija, 1999. str. 139-151


Naslov
Oblici valorizacije učinaka animacije u turizmu
(Types of Evaluation of Animations Results in Tourism)

Autori
Cerović, Zdenko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Animacija u hotelijersko-turističkoj ponudi

Urednik/ci
Peršić, Milena

Izdavač
Vološćansko grafičko poduzeće, Volosko-Opatija

Grad
Opatija

Godina
1999

Raspon stranica
139-151

ISBN
338-484(035)

Ključne riječi
oblici valorizacije učinaka, animacija u turizmu,
(types of results evaluation, animation in tourism)

Sažetak
Turistička se animacija planira, projektira i izvodi u cilju dočaravanja ukupnoga doživljaja i stvaranja osjećaja da je došlo do zadovoljenja motiva gostiju. Turistička animacija ima svoj gospodarstveni smisao samo onda ako menadžment i poduzetnik ostvaruju svoje interese i ciljeve.Ekonomske učinke animacije u turizmu možemo grupirati u tri osnovne skupine polazeći s aspekta očekivanja interesnih skupina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
116002

Ustanove
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Zdenko Cerović (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Cerović, Zdenko
Oblici valorizacije učinaka animacije u turizmu // Animacija u hotelijersko-turističkoj ponudi / Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Vološćansko grafičko poduzeće, Volosko-Opatija, 1999. str. 139-151
Cerović, Z. (1999) Oblici valorizacije učinaka animacije u turizmu. U: Peršić, M. (ur.) Animacija u hotelijersko-turističkoj ponudi. Opatija, Vološćansko grafičko poduzeće, Volosko-Opatija, str. 139-151.
@inbook{inbook, author = {Cerovi\'{c}, Z.}, editor = {Per\v{s}i\'{c}, M.}, year = {1999}, pages = {139-151}, keywords = {types of results evaluation, animation in tourism}, isbn = {338-484(035)}, title = {Types of Evaluation of Animations Results in Tourism}, keyword = {types of results evaluation, animation in tourism}, publisher = {Volo\v{s}\'{c}ansko grafi\v{c}ko poduze\'{c}e, Volosko-Opatija}, publisherplace = {Opatija} }