Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interkulturalna pedagogija: nove pardigme (CROSBI ID 529810)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Hrvatić, Neven Interkulturalna pedagogija: nove pardigme // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V., Šoljan, N.N., Hrvatić, N. (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 41-57-x

Podaci o odgovornosti

Hrvatić, Neven

hrvatski

Interkulturalna pedagogija: nove pardigme

Utjecaj internacionalizacije obrazovanja, kroz globalizacijske procese ima neposredne implikacije na neke nove pristupe pedagogiji, između ostalih, interkulturalni kurikulum. Pojam "interkulturalnoga" podrazumijeva obrazovanje koja daje pravo na različitost, pridonosi ostvarivanju jednakih mogućnosti i priprema sve učenike za zajednički život u demokratskom društvu. Interkulturalni odgoj i obrazovanje nezaobilazan je činitelj u procesu međusobnog upoznavanja, razumijevanja različitih kultura, kao i uspostavljanja pozitivnih relacija, ali i rezultat potrebe da se multikulturalna društva urede prema načelima kulturnoga pluralizma (međusobnog razumijevanja, tolerancije i dijaloga, doživljaja i prožimanja vlastitih i drugačijih kulturalnih obilježja), univerzalizma (zajednički interesi, uvjerenja i običaji) i socijalnoga dijaloga (kulturne posebnosti i zajedničke poveznice). Sukonstrukcija interkulturalnoga kurikuluma temelji se na stečenim iskustvima učenika - znanjima, sposobnostima, vrijednostima i stavovima, prema boljem upoznavanju sebe, potom drugih, otkrivanju sličnosti i razlika, sagledavnju predrasuda i nakon toga suradnjom, ostvarivanju zajedničkih ciljeva. Cilj interkulturalnog obrazovanja nije znanje, već odnos, stav prema znanju, nova konstrukcija i razina znanja prema interkulturalnoj odgojnoj (školskoj) zajednici.

Interkulturalna pedagogija; interkulturalne kompetencije; interkulturalno obrazovanje; interkulturalni sadržaji

nije evidentirano

engleski

Intercultural Pedagogy: New Paradigms

nije evidentirano

intercultural pedagogy; intercultural competence; intercultural education; intercultural contents

nije evidentirano

Podaci o prilogu

41-57-x.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Previšić, V., Šoljan, N.N., Hrvatić, N.

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

978-953-99167-2-3

Podaci o skupu

Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

pozvano predavanje

19.09.2007-21.09.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija