Suvremeni marketing i hrvatska gastronomija (CROSBI ID 133613)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Trojak, Nataša ; Horvat, Đuro ; Perkov, Davor
hrvatski
Suvremeni marketing i hrvatska gastronomija
U radu je riječ o korelaciji postulata suvremenog pristupa marketinške funkcije i stvaranja prepoznatljivosti hrvatske gastronomske ponude temeljene na autohtonosti i inovativnosti. Kako u Novoj ekonomiji povećati prihode od usluga hrane i pića te izgraditi veću lojalnost kupaca putem „ guest relationship marketing“ ? Troškovi proizvodnje prosječno se smanjuju s 50% na 30% ukupnih troškova kompanije, dok troškovi marketinga značajno rastu s 20% na 50%. Kako brandirati usluge i gastronomske delicije? Među najvećim slabostima hotelskih kompanija su: komunikacijski jazovi na relaciji tvrtka-gost, neuspješno segmentiranje tržišta, nefokusirana marketing strategija i ciljevi, organizacija nekompatibilna s marketinškom strategijom i dr. Novi se (ili modificirani) gastronomski proizvodi i usluge – smatraju autori – moraju razvijati i oblikovati u suradnji s gostima, gastro-dobavljačima, spisateljima, marketinškim stručnjacima i obrazovnim ustanovama.
gastronomija; marketinška strategija; nova ekonomija; tržišna marka
nije evidentirano
engleski
Modern marketing and Croatian gastronomy
nije evidentirano
gastronomy; marketing strategy; new economy; trade mark
nije evidentirano
Podaci o izdanju
III (7)
2007.
4-7-x
objavljeno
1330-1977