Telekomunikacije - tehnologija i tržište (CROSBI ID 743114)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Bažant, Alen ; Car, Željka ; Gledec, Gordan ; Jevtić, Dragan ; Ježić, Gordan ; Kunštić, Marijan ; Lovrek, Ignac ; Matijašević, Maja ; Mikac, Branko ; Skočir, Zoran
Lovrek, Ignac ; Gledec, Gordan
hrvatski
Telekomunikacije - tehnologija i tržište
Telekomunikacije, kao ključna sastavnica informacijske i komunikacijske tehnologije, pretpostavka su svih gospodarskih i društvenih aktivnosti, a ujedno su i same važna gospodarska aktivnost. Inovativnost s ishodištem u znanstvenim postignućima, istraživanju i razvoju obilježava kako visoku tehnološku razinu, tako i dinamično tržište elektroničkih komunikacija kojem su telekomunikacije temeljna odrednica. Ova je knjiga usmjerena na odnos tehnologije i tržišta u telekomunikacijama i kao takva namijenjena studentima diplomskog i poslijediplomskog studija koji raspolažu temeljnim znanjima o telekomunikacijama i informatici, te poslijediplomskom obrazovanju stručnjaka koji djeluju u području telekomunikacija. Mreže, sustavi i usluge obrađeni su u mjeri koju se smatra dostatnom za razumijevanje mogućnosti koje pružaju davateljima usluga i mrežnim operatorima, kao i osobnim i poslovnim korisnicima. Razvijenost tržišta opisuju rasprostranjenost mreža i usluga, broj operatora i davatelja usluga, korisnička mogućnost odabira operatora i davatelja usluga, udjel različitih tehnologija pri ostvarivanju istovrsne usluge i prodornost novih tehnologija, te financijski pokazatelji.
telekomunikacijsko tržište; fiksna mreža; pokretna mreža; telekomunikacijske usluge; Internet; širokopojasni pristup; sigurnost; privatnost; poslovni modeli
Uporabu ovog sveučilišnog udžbenika odobrio je Senat Sveučilišta u Zagrebu (Klasa: 032-01/07-01/35, Ur. broj: 380-02/6-07-6 od 12. lipnja 2007.)
engleski
Telecommunications - technology and market
nije evidentirano
telecommunication market; fixed network; mobile network; telecommunication services; Internet; broadband access; security; privacy; business models
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Element
247
2007.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-197-604-6