Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Holističko sagledavanje mogućnosti pozicioniranja poduzeća na tržištu jugoistočne Europe - primjer Hrvatske Elektroprivrede (CROSBI ID 133523)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kulić, Slavko ; Aralica, Zoran ; Cvijanović, Vladimir Holističko sagledavanje mogućnosti pozicioniranja poduzeća na tržištu jugoistočne Europe - primjer Hrvatske Elektroprivrede // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 7-8 (2007), 421-444

Podaci o odgovornosti

Kulić, Slavko ; Aralica, Zoran ; Cvijanović, Vladimir

hrvatski

Holističko sagledavanje mogućnosti pozicioniranja poduzeća na tržištu jugoistočne Europe - primjer Hrvatske Elektroprivrede

Rad analizira čimbenike i procese čije ispunjene zahtjeva da se vodeće poduzeće u elektroenergetskoj djelatnosti Hrvatska elektroprivreda d.d. (HEP) pozicionira u ulozi lidera na tržištu električne energije jugoistočne Europe. Cilj je analize u radu odgovoriti na dva pitanja koja je u kontekstu elektroenergetske djelatnosti potrebno zajedno promatrati. Kako atraktivnost hrvatskog prostora može pomoći u objašnjenju potencijala liderske pozicije HEP u jugoistočnoj Europi? Kakav je ustroj poduzeća potreban da bi Hrvatska elektroprivreda postala vodeće poduzeće u elektroenergetskoj djelatnosti u jugoistočnoj Europi? Autori u radu pokušavaju dokazati hipotezu da je liderska pozicija Hrvatske elektroprivrede na tržištu zapadnog Balkana rezultat atraktivnosti hrvatskog prostora. Dodatno liderska je pozicija uvjetovana i kvalitetom upravljačkog kadra organiziranog u sustav korporativnog upravljanja.

liderstvo ; atraktivnost prostora ; korporacijsko upravljanje ; Hrvatska elektroprivreda ; jugoistočna Europa

nije evidentirano

engleski

Holistic approach to the Possibility of Positioning a Company on the South-East European Market - the Case of Hrvataska Elektroprivreda

nije evidentirano

leadership ; spatial attractivennes ; corporate governance ; Hrvatska elektroprivreda ; South-east Europe

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7-8

2007.

421-444

objavljeno

0424-7558

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost