Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 302875

Vrednovanje učinka inteligentnih sustava e-učenja


Grubišić, Ani
Vrednovanje učinka inteligentnih sustava e-učenja 2007., magistarski rad, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


Naslov
Vrednovanje učinka inteligentnih sustava e-učenja
(Evaluating educational influence of intelligent e- learning systems)

Autori
Grubišić, Ani

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb

Datum
30.01.2007

Godina
2007

Stranica
168

Mentor
Stankov, Slavomir

Neposredni voditelj
Stankov, Slavomir

Ključne riječi
E-učenje; sustavi e-učenja; inteligentni sustavi e-učenja; inteligentni tutorski sustavi; vrednovanje učinka; veličina učinka; 2-sigma problem
(E-learning; e-learning systems; intelligent e-learning systems; intelligent tutoring systems; evaluating educational influence; effect size; 2-sigma problem)

Sažetak
S obzirom na veliku prisutnost e-učenja u svijetu obrazovanja, potrebno je osigurati valjano i učinkovito okruženje u kojem bi se e- učenje odvijalo. Upravo zbog činjenice da sustavi e-učenja zbog svoje prisutnosti u procesu učenja i poučavanja, utječu na taj isti proces, kao i na postignuća učenika, smatramo da se u nastavi mogu koristiti samo oni sustavi čija je učinkovitost provjerena. U ovom radu smo inteligentne tutorske sustave prikazali kao posebnu vrstu inteligentnih sustava e-učenja, a samim time i sustava e-učenja općenito. Na temelju spoznaja iz literature dali smo pregled i klasifikaciju metoda vrednovanja, objasnili postupke i instrumente prikupljanja podataka. Pošto je proces vrednovanja učinka dugotrajan, a izbor metoda za vrednovanje velik, odlučili smo pristupiti definiranju vlastite metodologije koja predstavlja sintetički pristup vrednovanju učinka kojim se povezuju eksperiment i ideja o provjeravanju učinka sustava u što većem broju međustanja. Ova metodologija je implementirana u okviru programskog alata za automatsko vrednovanje učinka sustava e-učenja koji omogućava jednostavno vrednovanje učinka. Nastavak istraživanja je orijentiran prema primjeni definirane metodologije, kao i programskog alata za automatsko vrednovanje učinka sustava e-učenja, za vrednovanje učinka što većeg broja sustava e-učenja različitih kategorija, što bi omogućilo provedbu meta-analize i procjenu sveukupne veličine učinka različitih podkategorija sustava e-učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
177-0361994-1996 - Oblikovanje i vrednovanje inteligentnih sustava e-učenja. (Branko Žitko, )

Ustanove
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Autor s matičnim brojem:
Ani Grubišić, (257340)