Vrednovanje učinka inteligentnih sustava e-učenja (CROSBI ID 347295)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Grubišić, Ani
Stankov, Slavomir
Stankov, Slavomir
hrvatski
Vrednovanje učinka inteligentnih sustava e-učenja
S obzirom na veliku prisutnost e-učenja u svijetu obrazovanja, potrebno je osigurati valjano i učinkovito okruženje u kojem bi se e- učenje odvijalo. Upravo zbog činjenice da sustavi e-učenja zbog svoje prisutnosti u procesu učenja i poučavanja, utječu na taj isti proces, kao i na postignuća učenika, smatramo da se u nastavi mogu koristiti samo oni sustavi čija je učinkovitost provjerena. U ovom radu smo inteligentne tutorske sustave prikazali kao posebnu vrstu inteligentnih sustava e-učenja, a samim time i sustava e-učenja općenito. Na temelju spoznaja iz literature dali smo pregled i klasifikaciju metoda vrednovanja, objasnili postupke i instrumente prikupljanja podataka. Pošto je proces vrednovanja učinka dugotrajan, a izbor metoda za vrednovanje velik, odlučili smo pristupiti definiranju vlastite metodologije koja predstavlja sintetički pristup vrednovanju učinka kojim se povezuju eksperiment i ideja o provjeravanju učinka sustava u što većem broju međustanja. Ova metodologija je implementirana u okviru programskog alata za automatsko vrednovanje učinka sustava e-učenja koji omogućava jednostavno vrednovanje učinka. Nastavak istraživanja je orijentiran prema primjeni definirane metodologije, kao i programskog alata za automatsko vrednovanje učinka sustava e-učenja, za vrednovanje učinka što većeg broja sustava e-učenja različitih kategorija, što bi omogućilo provedbu meta-analize i procjenu sveukupne veličine učinka različitih podkategorija sustava e-učenja.
e-učenje; sustavi e-učenja; inteligentni sustavi e-učenja; inteligentni tutorski sustavi; vrednovanje učinka; veličina učinka; 2-sigma problem
nije evidentirano
engleski
Evaluating educational influence of intelligent e- learning systems
nije evidentirano
e-learning; e-learning systems; intelligent e-learning systems; intelligent tutoring systems; evaluating educational influence; effect size; 2-sigma problem
nije evidentirano
Podaci o izdanju
168
30.01.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb