Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoški vidiki razvoja in spodbujanja odgovornosti (CROSBI ID 133008)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Vrcelj, Sofija ; Zloković, Jasminka Pedagoški vidiki razvoja in spodbujanja odgovornosti // Didactica Slovenica = Pedagoška obzorja, 1 (2004), 1; 38-52

Podaci o odgovornosti

Vrcelj, Sofija ; Zloković, Jasminka

slovenski

Pedagoški vidiki razvoja in spodbujanja odgovornosti

U ovome radu autorice analiziraju fenomen odgovornosti, njegovo teorijsko utemeljenje i praktičnu provedbu u različitim obrazovnim sredinama. S obzirom na značaj odgovornosti koja se na različite načine odražava na individualnoj i društvenoj razini, autorice su provele empirijsko istraživanje na uzorku od 150 studenata kojemu je cilj bio ispitati dimenzije odgovornosti koje budući nastavnici preferiraju i koje su potrebne u različitim komunikacijsko-radnim sredinama. Rezultati istraživanja pokazali su važnost razvijanja odgovornosti kao pretpostavke uspostavljanja humanih odnosa u različitim sredinama te veliku važnost koju ispitanici pridaju razvoju odgovornosti. Istaknuto je da se razvoju odgovornosti ne pridaje dovoljna pozornost u odgojno-obrazovnim sredinama, a isto tako, okruženja u kojima mladi žive podržavaju obrasce ponašanja koji marginaliziraju odgovorno ponašanje. S time u vezi, autorice su istaknule da obitelj, društvena sredina kao i obrazovna politika trebaju raditi na razvoju odgovornosti kao jednom od posebno relevantnih pedagoških pitanja.

vzgoja; odgovornost; starši; učitelji; šola

nije evidentirano

engleski

Educational Aspects of developing and Encouraging Responsibility

nije evidentirano

education; responsibility; parents; teachers; school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

2004.

38-52

objavljeno

0353-1392

Povezanost rada

Pedagogija