Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 302444

Pedagoški vidiki razvoja in spodbujanja odgovornosti


Vrcelj, Sofija; Zloković, Jasminka
Pedagoški vidiki razvoja in spodbujanja odgovornosti // Pedagoška obzorja = Didactica slovenica : revija za didaktiko in metodiko, 1 (2004), 1; 38-52 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)


CROSBI ID: 302444 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagoški vidiki razvoja in spodbujanja odgovornosti
(Educational Aspects of developing and Encouraging Responsibility)

Autori
Vrcelj, Sofija ; Zloković, Jasminka

Izvornik
Pedagoška obzorja = Didactica slovenica : revija za didaktiko in metodiko (0353-1392) 1 (2004), 1; 38-52

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni članak, znanstveni

Ključne riječi
vzgoja; odgovornost; starši; učitelji; šola
(education; responsibility; parents; teachers; school)

Sažetak
U ovome radu autorice analiziraju fenomen odgovornosti, njegovo teorijsko utemeljenje i praktičnu provedbu u različitim obrazovnim sredinama. S obzirom na značaj odgovornosti koja se na različite načine odražava na individualnoj i društvenoj razini, autorice su provele empirijsko istraživanje na uzorku od 150 studenata kojemu je cilj bio ispitati dimenzije odgovornosti koje budući nastavnici preferiraju i koje su potrebne u različitim komunikacijsko-radnim sredinama. Rezultati istraživanja pokazali su važnost razvijanja odgovornosti kao pretpostavke uspostavljanja humanih odnosa u različitim sredinama te veliku važnost koju ispitanici pridaju razvoju odgovornosti. Istaknuto je da se razvoju odgovornosti ne pridaje dovoljna pozornost u odgojno-obrazovnim sredinama, a isto tako, okruženja u kojima mladi žive podržavaju obrasce ponašanja koji marginaliziraju odgovorno ponašanje. S time u vezi, autorice su istaknule da obitelj, društvena sredina kao i obrazovna politika trebaju raditi na razvoju odgovornosti kao jednom od posebno relevantnih pedagoških pitanja.

Izvorni jezik
Slv

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0009025

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Sofija Vrcelj (autor)

Avatar Url Jasminka Zloković (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Vrcelj, Sofija; Zloković, Jasminka
Pedagoški vidiki razvoja in spodbujanja odgovornosti // Pedagoška obzorja = Didactica slovenica : revija za didaktiko in metodiko, 1 (2004), 1; 38-52 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
Vrcelj, S. & Zloković, J. (2004) Pedagoški vidiki razvoja in spodbujanja odgovornosti. Pedagoška obzorja = Didactica slovenica : revija za didaktiko in metodiko, 1 (1), 38-52.
@article{article, year = {2004}, pages = {38-52}, keywords = {vzgoja, odgovornost, star\v{s}i, u\v{c}itelji, \v{s}ola}, journal = {Pedago\v{s}ka obzorja = Didactica slovenica : revija za didaktiko in metodiko}, volume = {1}, number = {1}, issn = {0353-1392}, title = {Pedago\v{s}ki vidiki razvoja in spodbujanja odgovornosti}, keyword = {vzgoja, odgovornost, star\v{s}i, u\v{c}itelji, \v{s}ola} }
@article{article, year = {2004}, pages = {38-52}, keywords = {education, responsibility, parents, teachers, school}, journal = {Pedago\v{s}ka obzorja = Didactica slovenica : revija za didaktiko in metodiko}, volume = {1}, number = {1}, issn = {0353-1392}, title = {Educational Aspects of developing and Encouraging Responsibility}, keyword = {education, responsibility, parents, teachers, school} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • International Bibliography of Periodical Literature-Internationale Bibliographie geistes-und sozialwissenschaftlicher Zeitschriftenliteratur (IBZ)
  • Internationale Bibliographie der Rezensionen geistes-und sozialwissenschaftlicher Literatur (IBR)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font