Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ako kaos u srednjoj, zašto ne i u osnovnoj školi? (CROSBI ID 470703)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Šindler, Gustav Ako kaos u srednjoj, zašto ne i u osnovnoj školi? // Uloga pokusa u nastavi fizike / Pećina, Planinka ; Krsnik, Rudolf (ur.). Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 1999. str. u tisku-x

Podaci o odgovornosti

Šindler, Gustav

hrvatski

Ako kaos u srednjoj, zašto ne i u osnovnoj školi?

Valja metodički razmotriti kako, uz učenike srednjih škola, i one iz osnovnih upoznati s elementima znanstvene revolucije koja traje, i to o granicama odredivosti i nepredvidivosti pojava. Potkraj 20. stoljeća, na pragu trećeg tisućljeća, na znanstvenu se pozornicu meteorski uspinje nova znanstvena revolucija, teorija determinističkog kaosa. Ona otkriva osjetljivost zbivanja i pojava u raznolikim domenama života, tehnologije i tehnike, kao i predviđanja njihova ishoda obzirom na početne uvjete.

Fizika; deterministički kaos; nastava

nije evidentirano

engleski

Chaos: if in high school, why also not in elementary school?

nije evidentirano

Physics; deterministic chaos; teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

u tisku-x.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Uloga pokusa u nastavi fizike

Pećina, Planinka ; Krsnik, Rudolf

Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo

Podaci o skupu

Četvrti hrvatski simpozij o nastavi fizike

pozvano predavanje

08.04.1999-10.04.1999

Novi Vinodolski, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija