Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prepoznavanje vlastitih kupaca (CROSBI ID 528612)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Dvorski, Stjepan ; Dobrinić, Damir Prepoznavanje vlastitih kupaca / Kordić, Dane (ur.). Mostar: Ekonomski fakultet u Mostaru, 2004. str. 81-100-x

Podaci o odgovornosti

Dvorski, Stjepan ; Dobrinić, Damir

hrvatski

Prepoznavanje vlastitih kupaca

U uvjetima veće ponude i dinamičnog poslovnog okruženja opstanak na tržištu i zadržavanje konkurentske prednosti postaje sve teži zadatak. Nikada prije kupci nisu imali toliku mogućnost izbora i uspoređivanja proizvoda različitih proizvođača, kao što imaju danas. Zahtjevi, želje i potrebe kupaca sve su veće i različitije, a poduzeća koja ih nisu u mogućnosti dovoljno brzo prepoznati i zadovoljiti svoj opstanak na tržištu dovode u pitanje. Nezaustavljiv rast i primjena informacijske tehnologije pridonosi novom pristupu poslovanja, koji svoje uporište pronalazi u uspostavi i održavanju kvalitetnijih i trajnijih odnosa vlastitim klijentima. Praćenjem, analiziranjem i evidentiranjem ponašanja u kupovnom procesu nastoje se prepoznati njihove potrebe i predvidjeti buduća ponašanja. Cilj je ovog rada ukazati na značaj baza podataka kao sređenog skupa informacija na organizaciju i provođenje izravnog marketinga.

kupci; baza podataka; liste kupaca; izravni marketing; CRM

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

81-100-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kordić, Dane

Mostar: Ekonomski fakultet u Mostaru

Podaci o skupu

Nepoznat skup

poster

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija