Kuriklum pedagoške izobrazbe učitelja (CROSBI ID 34346)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Hrvatić, Neven ; Piršl, Elvi
hrvatski
Kuriklum pedagoške izobrazbe učitelja
Neposredne implikacije novih pristupa u pedagogiji očituju se i na provedbenoj razini: kurikulumu učiteljske izobrazbe i implementaciji u (školskoj) praksi: poticanje timskog rada u nastavi (kooperativni pristup), usvajanje demokratskih vrijednosti, osnaživanje osobnosti i samopouzdanja učenika, razvijanje motivacije za učenje (promjene u načinu rada), koncepcija cjeloživotnoga obrazovanja (potreba za ponovnim osmišljavanjem formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja), interkulturalni sadržaji u nastavnim programima - interkulturalni kurikulum, standardizacija obrazovanja, kao jedna od odrednica za izradu nacionalnog kurikuluma. Kurikulumi pedagoške izobrazbe učitelja (na učiteljskim i nastavničkim fakultetima) trebali bi pružiti studentima informacije i iskustva neophodna za njihov uspješan rad u kulturno različitim školama i razredima. Budući da će učitelji poučavati učenike različitog kulturnog podrijetla od njihovog od velikog je značaja da učitelji postanu svjesni individualne kulturne perspektive i da imaju mogućnost razmišljanja o različitim oblicima kulturne različitosti.
kurikulum, pedagoška izobrazba učitelja, škola, učitelj, interkulturalna kompetencija
nije evidentirano
engleski
Curriculum of pedagogical teachers training
nije evidentirano
curriculum, pedagogical teacher training, school, teacher, intercultural competence
nije evidentirano
Podaci o prilogu
333-356.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kurikulum : teorije, metodologija, sadržaj, struktura
Previšić, Vlatko
Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga
2007.
978-953-0-61910-4