Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kuriklum pedagoške izobrazbe učitelja (CROSBI ID 34346)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Hrvatić, Neven ; Piršl, Elvi Kuriklum pedagoške izobrazbe učitelja // Kurikulum : teorije, metodologija, sadržaj, struktura / Previšić, Vlatko (ur.). Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2007. str. 333-356

Podaci o odgovornosti

Hrvatić, Neven ; Piršl, Elvi

hrvatski

Kuriklum pedagoške izobrazbe učitelja

Neposredne implikacije novih pristupa u pedagogiji očituju se i na provedbenoj razini: kurikulumu učiteljske izobrazbe i implementaciji u (školskoj) praksi: poticanje timskog rada u nastavi (kooperativni pristup), usvajanje demokratskih vrijednosti, osnaživanje osobnosti i samopouzdanja učenika, razvijanje motivacije za učenje (promjene u načinu rada), koncepcija cjeloživotnoga obrazovanja (potreba za ponovnim osmišljavanjem formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja), interkulturalni sadržaji u nastavnim programima - interkulturalni kurikulum, standardizacija obrazovanja, kao jedna od odrednica za izradu nacionalnog kurikuluma. Kurikulumi pedagoške izobrazbe učitelja (na učiteljskim i nastavničkim fakultetima) trebali bi pružiti studentima informacije i iskustva neophodna za njihov uspješan rad u kulturno različitim školama i razredima. Budući da će učitelji poučavati učenike različitog kulturnog podrijetla od njihovog od velikog je značaja da učitelji postanu svjesni individualne kulturne perspektive i da imaju mogućnost razmišljanja o različitim oblicima kulturne različitosti.

kurikulum, pedagoška izobrazba učitelja, škola, učitelj, interkulturalna kompetencija

nije evidentirano

engleski

Curriculum of pedagogical teachers training

nije evidentirano

curriculum, pedagogical teacher training, school, teacher, intercultural competence

nije evidentirano

Podaci o prilogu

333-356.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kurikulum : teorije, metodologija, sadržaj, struktura

Previšić, Vlatko

Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga

2007.

978-953-0-61910-4

Povezanost rada

Pedagogija