Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 300484

Razlozi oslobađanja učenica i učenika Ekonomske škole u Puli od nastave tjelesne i zdravstvene kulture i njihov interes za izvannastavne kineziološke aktivnosti


Vrbanac, Desa
Razlozi oslobađanja učenica i učenika Ekonomske škole u Puli od nastave tjelesne i zdravstvene kulture i njihov interes za izvannastavne kineziološke aktivnosti // ANTROPOLOŠKE, METODIČKE, METODOLOŠKE I STRUČNE PRETPOSTAVKE RADA U PODRUČJIMA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE / Findak, Vladimir (ur.).
Poreč: Hrvatski kineziološki savez, 2007. str. 547-553 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
Razlozi oslobađanja učenica i učenika Ekonomske škole u Puli od nastave tjelesne i zdravstvene kulture i njihov interes za izvannastavne kineziološke aktivnosti
(Reasons of saving pupils of Economic school in Pula of physical education and their interest in extracuricullar activities)

Autori
Vrbanac, Desa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
ANTROPOLOŠKE, METODIČKE, METODOLOŠKE I STRUČNE PRETPOSTAVKE RADA U PODRUČJIMA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE / Findak, Vladimir - Poreč : Hrvatski kineziološki savez, 2007, 547-553

ISBN
953-95082-2-3

Skup
16. LJETNA ŠKOLA KINEZIOLOGA REPUBLIKE HRVATSKE

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 19. - 23.6. 2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Oslobađanje od nastave; tjelesna i zdravstvena kultura; interes; izvannastavne aktivnosti
(Saving of PE; interest; extracuricullar activities)

Sažetak
Od ukupno 347 učenika Ekonomske škole u Puli, na početku šk. god. 2006./ 2007. oslobođena su 23 učenika ili 6.28% . Međutim, to nije i konačno stanje. Kao i dosadašnjih godina, za očekivati je tijekom školske godine porast broja oslobađanja od nastave tjelesne i zdravstvene kulture, kako djelomičnog tako i potpunog oslobođenja. Iz ankete se vidi da interes učenika za izvannastavno i izvanškolsko vježbanje postoji, različito prema spolu. Neke učenice izbjegavaju svaki vid tjelesne aktivnosti. Zabrinjava činjenica da se ženska populacija od najranije mladosti, kada se razvijaju navike za vježbanjem, isključuje iz tih aktivnosti, pa čak i onda kada se zna da se vježbanje ne može zamijeniti nikakvim medikamentoznim sredstvima. Primjereno navedenom, postavlja se pitanje kako kod mladih raznim izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima povećati zanimanje i razviti svijest da koriste vježbanje u funkciji unapređenja kvalitete življenja, a time i očuvanja zdravlja?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Ivan Prskalo, )

Ustanove
POLITEHNIKA PULA - Visoka tehničko-poslovna škola s pravom javnosti, Pula

Autor s matičnim brojem:
Desa Vrbanac, (281673)